Lørdagskveld med Burøe

I går ble det mye av ingen ting og jeg hadde rett og slett ikke lyst til å skrive noe som helst. Men i dag tenkt jeg at det passet å fortelle om en hyggelig kveld.

Lørdagskvelden var første kveld hvor jeg skulle inn å se hvordan Kulturfabrikken har blitt her i Kristiansund. Å jeg må si den var overraskende fint bygd inni også.

På vei inn i Kulturfabrikken med kjærest og venner.

Vi hadde bestilt billetter i god tid og slik det såg ut var det nesten utsolgt. På grunn av covid19 hadde de satt opp egen bor til alle og vi fikk plass på balkongen. Antibac sto også klart på alle plasser og det var kun bordservering. Så lite fare for noe smitte kontra dansegalla som faktisk også foregikk i byen den kvelden.

Vi fikk plass oppe på balkongen.

Ørjan kom på scenen ca. kl. 19.30 og holdt på en times tid. Personlig har jeg aldri vært på show med han før, men han leverte og vi lo godt igjennom kvelden.

I Karantene Med Ørjan Burøe.
Til ære for showet hadde han også Corona på bordet sitt som han drakk underveis.

Showet for meg manglet en rød tråd å følge igjennom det hele, men det hadde lite å si egentlig. Latteren satt løst og han traff på flere punkter.

Etterpå dro vi på Kranaskjæret og spiste klippfisk. Vi hadde håpet den skulle servers med smørsaus også denne kvelden. Men de hadde byttet ut til blåskjellskum. Vi alle var noe skeptiske, men maten smakte fortreffelig som vanlig. Virkelig å anbefale den maten der.

Klippfisk på Kranaskjæret.

 

4 kommentarer
    1. Kjempekoselig å lese om kvelden deres. Synes det lille jeg har sett av Ørjan Burøe har vært kjempemorsomt, og han er en dyktig komiker 🙂

      Kjempekoselige og fine bilder du viser 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg