Lyst å vinne for til hunden eller katten din?

Reklame | Pets Dyrebutikken i Kristiansund

Bare ett lite innlegg i kveld for å fortelle om en fantastisk sjanse til å vinne for.

Favoritt dyrebutikken vår her i Kristiansund Pets har en konkurranse gående hvor du kan vinne 12 kilo med hundefor eller 10 kilo med kattefor innen merket Vigor & Sage.

Konkurranse hvor du kan vinne 12 kilo med hundefor eller 10 kilo med kattefor innen merket Vigor & Sage.

Så selvfølgelig måtte jeg melde på mine søte små da dette er favorittforet til hundene her i huset. Sjansen for at du vinner er kun ved at du legger inn ett bilde på facebooksiden deres HER, så kan du altså vinne.

Lexie var først til å elske dette foret.
Snoopy begynte med dette foret takket være Lexie.

Lexie var første som begynte med dette foret da hun er ganske så kresen på hva hun får innen for. Hun er også ansvarlig for å ha lært opp Snoopy til å kun spise dette.

Selv krysser jeg fingre for at jeg eller kærest vinner da vi begge har delt. Men om ikke så håper jeg en av mine venner som jeg har taget dit vinner.

Spennende å se er det uansett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg