Må vel ta farvel med sommerkjolene for i år?

Er du en som rydder vekk sommerkjolene når vinteren kommer eller bruker du di fortsatt men bare på en litt annerledes måte?

Selv er jeg en som rydder di bort. Vet ikke hvorfor egentlig for jeg liker å gå med kjole, men det blir fort så kaldt når kulden setter inn. Ja, jeg vet en kan bruke strømpebukse til også videre, men det er liksom ikke meg. Selv ikke når jeg trives veldig godt i kjolene.

I Kiel hvor jeg fortsatt kunne bruke sommerkjolen.

Men nå som vinteren venter blir di altså pakket bort og vinterklærne skal letes frem igjen. For jeg liker virkelig ikke å fryse. Nå ser jeg heller frem mot fine kvelder inne med stearinlys og pledd mens høst og vinter herjer utenfor.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg