Maestro – Adam’s Hobbit verden.

God kveld folkens. Idag har dagen blitt brukt til ekstremt mye. Helt ærlig rett og slett så å si ingenting.

Jeg er inne i en lang arbeidsperiode nå og jobber 8 netter på rad. Så langt er 5 unnagjort og 3 står igjen. I slike perioder forsvinner energien sakte men sikkert for hver dag. Så i dag har dagen mest blitt brukt til å sove. Vel, men ett liten untakk av en tur med hundene på Blomneset og en snartur innom verkstedet for å se progresjonene på båten.

Nå i skrivende stund nytes resten av kvelden på sofaen med Maestro på NRK 1.

Skal sies at det ikke er helt mitt program, men jeg har slik sans for Adam Schjølberg så jeg må bare se.

Forje uke gikk det ikke så bra med han, men i kveld synes jeg det så ut til at han koste seg mere.

Musikken han dirigerte til var Concerning Hobbits av Howard Shore fra musikken Ringens Herre.

 

Maestro – Adam’s Hobbit verden.
Maestro – Adam’s Hobbit verden.
Maestro – Adam’s Hobbit verden.
Maestro – Adam’s Hobbit verden.
Maestro – Adam’s Hobbit verden.

Vel, jeg synes nå han var flink og håper poeng og stemmer gjør at han går videre.

Må på nattevakt nå, så får satse på glede over at han går videre og det er det jeg ser når jeg kommer på jobb.

LYKKE TIL Maestro – Adam fra Hobbit verden. 🤗

 

Oppdatering: Adam i fare for å ryke ut sammen med Anne Marie Ottersen!

Heldigvis gikk Adam videre, GRATULERE ADAM!

Bare å glede seg til neste uke og ny sending.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg