MC Babe!!

Haha, huff kan jeg egentlig kalle med MC Babe!!!!

Det er nesten så jeg får lyst til å endre overskriften her bare mens jeg skriver. Men så har jeg fått beskjed om å ta sjanser og bare hoppe innimellom, så kanskje dette er en av gangen jeg skal la det stå til og bare gå for det uansett hva andre måtte mene?

Meg som leker tøff på motorsykkel.

Altså til å liksom være dette kommer jeg egentlig til kort, sannheten er jo bare at jeg sitter på. Jeg har ikke turt å ta steget å kjøre opp selv, usikker på jeg noen gang kommer til å ta MC lappen i det hele tatt.

Herre min, er jo tross alt bare ett år siden jeg satt på for første gang med kjæresten.

Min sjåfør når det kommer til motorsykkel.

Rart å tenke tilbake på hvor skeptisk jeg var og hvor nervøs jeg egentlig var på den første turen for sirka ett år siden. Men når en Frode, en kompis av kjæresten spurte om de kunne øvelseskjøre slengte jeg meg altså med. Mye tidligere på året enn hva jeg selv trodde med tanke på temperatur, men når været klaffer må en jo bare utnytte det til det fulle.

Frode stakkars får ikke kjørt opp med det første selv om han er klar for det, dette er en av tingen som pandemien visstnok har hatt effekt på. Kjøreskolene har rett og slett ikke kapasitet. Derfor er det jo perfekt for han at kjærest kan være med og når to kompiser til henger seg på, Frank og en jeg ikke kjenner navnet på ble det jo en flott tur.

Kjærest, Frank og Frode som tar seg en hvil på Gyl.

På to dager kjørte vi hele 40 mil tilsammen.

40 mil på to dager.

Turen besto av en tur til Gyl, skulle egentlig til Sunndalsøra men det var for kaldt. Og så hadde vi tur ut til Bud og noen turer over Atlanterhavsveien. På denne veien møtte vi også på innpakket kar som het Egil. Selv fikk jeg nesten en følelse av ett lik som var pakket inn, men mest sannsynlig sett for mye på krim på TV. Hvem husker Dexter liksom, han som drepte og delte likene opp før han kvittet seg med de?

Egil, som stakkars sitter tett pakket inn i plast.
Nydelig utsikt.

Damen som eier han Egil har visstnok en butikk av ett slag. Om den er i dette bygget eller ikke kan jeg ikke svare på, men jeg tror det kan være lurt å ta en tur til den en dag i fremtiden. Vel, det blir nok flere motorsykkelturer i tiden fremover. Iallfall om korona fortsetter å herje får en jo ikke reist noe uten for landet og bare må holde seg hjemme. Så noe må en jo finne på eller?

Vel, nå skal jeg ta turen ut å hente noe nytt garn og strikke på ett nytt prosjekt til Drømmestrikk.

Vi snakkes.

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg