Med himmel som dette må en bare ut å nyte dagen

I går ble jeg ferdig med min første Louisiana sweater fra Petit Knit, har strikket den før men da ikke til meg. Men nå har jeg altså fått min egen og vet du jeg elsker den allerede. Den er så varm og myk at jeg ikke ser for meg å fryse med det første.

Så fort genseren var ferdig dro jeg ut for å prøve å ta bilder. Ærlig sagt så liker jeg ikke så godt å ta bilde av meg selv, men jeg prøver og gjør mitt beste. Skal sies at det taes mange bilder og mange av de slettes, men med masse prøving og feiling fikk jeg til noen. Og jeg kunne jo rette og slett ikke la denne himmelen gå fra meg. Jeg mener at med en himmel som dette må en bare ut å nyte dagen. Lexie og Snoopy var selvfølgelig med og de nøt dagen med masse snø. 🙂

Ut på tur meg mine to hjerteknusere.
Nydelig himmel i bakgrunnen.
Livet med hund betyr at de springer like mye foran kamera som bak. 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg