Meg og KBK på nummer 1!

Altså hadde noe sagt jeg skulle sitte å skrive dette for en stund tilbake siden, hadde jeg bare kommet til å ledd og sagt at det aldri kom til å bli en realitet. Når jeg sendte inn mine design til konkurransen som handlet om fineste genser inne fotball og tippeliga hadde jeg ikke i min villeste fantasi sett for meg at lille med og Kristiansund Ballklubb skulle gå av med seieren på landsbasis blant 16 lag.

Stolte lille Maximilian i KBK designet.

Må også bare få rette en stor takk til Marita som har sendt meg bilder jeg får bruke. Jeg har jo ikke selv noen KBK genser eller lue, så setter så stor pris på bilder jeg kan få dele. Og slik jeg forstår det er også Maximilian utrolig stolt selv over å få være modell. Han er jo en sjarmør, så han passer jo perfekt til det.

Max er en stolt liten kar, men ikke bestandig så ivrig til å stille seg opp. 🙂
Mitt aller første KBK design innen genser.

Alt jeg kan si er tusen tusen takk til alle som har tatt seg tid til å avlegge stemme på denne genseren. Jeg forsto det slik at det kom inn rundt 10 000 stemmer og KBK gikk her av med mest stemmer i tillegg til stemmer fra juryen. Juryen besto forøvrig av Bernt Hulsker, Jannecke Weeden, Freddy dos Santos, Erlend Hanstveit og Hedda Hynne. Så må jo bare rette en stor takk til de også. 🙂

Jeg er overveldet over å ha vunnet, jeg trodde helt ærlig ikke lille Kristiansund og jeg hadde noe å stille opp med mot de aller største klubben i landet. Så så stort som dette er for KBK er det virkelig et stolt øyeblikk for meg også. Jeg er så takknemlig for at dere som har stemt har trykt mitt mønster til deres hjerter. Jeg har nesten ikke ord, så det beste som beskriver det er;

TUSEN TUSEN TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!!!!!

Må også forøvrig få sagt gratulerer så mye til Ina Helen Herland, Hamar, Hamkam og Hamarkameratene som gikk av med seieren i OBOS ligaen.

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg