Merry Christmas!

Hei og hopp.

Det har vært stille fra meg en stund nå, ingen spesiell grunn til det. Er vel bare livet og inspirasjonen til å skrive har vært litt bort. Men jeg har holdt på med litt forskjellig og har tatt mange bilder. Så jeg har stor planer om å bli mere aktiv nå på nyåret.

I mellomtiden ville jeg bare stikke innom å ønske dere alle sammen en riktig God Jul. 🙂

En riktig god jul til dere alle. 🙂

Jeg håper du får en fin jul uansett hvordan du feirer den. For i disse dager er det ingen ting som er feil eller riktig, du gjør det som best passer deg og nyter det.

For dessverre er det di som må feire alene i år på grunn av pandemien og derfor er det ekstra viktig at vi tar vare på hverandre. Selv om du ikke kan besøk – kan du om du ønsker ta en telefon eller to. Mange kan sette stor pris på denne lille samtalen mens de sitter alene i julen.

Igjen riktig God Jul alle og en hver. <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg