Min opplevelse med kurset ABIP.

Noen ganger må en bare stoppe opp om nyte dagen, for for alle har vi dager som ikke er like lette.

Som lovet kommer da min opplevelser rundt dette med ABIP og hvorfor jeg har gitt beskjed til Anne Brith Davidsen at jeg vil ut av kurset.

Sommeren 2019 ble jeg kontaktet av en av de som jobbet med kurset. Ifølge henne hadde de sett på bloggen min og ønsket å hjelpe meg til å få den enda større. Første jeg sa var at jeg var noe usikker, først og fremst handlet den opprinnelig om håndarbeid og jeg syntes det var vanskelig å ha nok innlegg. Spesielt med tanke på at en bør ha flere per dag for å komme opp å frem.

Vi snakket lenge sammen selv om jeg hele tiden presiserte at jeg var usikker og trengte tid på å bestemme meg. Jeg fikk i løpet av denne samtalen vite at jeg var 1 av 30 som hadde blitt plukket ut og hun mente jeg ville ha stor nytte av kurset. Når samtalen nærmet seg slutten fikk jeg beskjed om at kurset kostet 14 500 kroner og at jeg kunne tenke på det. Men jeg måtte ikke bruke for lang tid, her var det snakk om få plasser og om jeg ikke bestemte meg for ville min plass gå til noe andre. Her var det i følge henne mange om benet selv om jeg var plukket ut på en liste. Men kurset endt da altså opp med over 100 deltakere.

Jeg grublet litt over dette og bestemte meg tilslutt for å hoppe i det. Jeg tenkte at hvorfor ikke, her får jeg muligheten til å lære masse med nær oppfølging av ei som har kommet seg langt opp og frem. Men siden summen var nok så høy, spurte jeg om det var mulighet å få dele denne summen opp over flere måneder da 14 500 kroner er mye på en måned. Dette fikk jeg ja på og vi kom til en avtale på 4 delbetalinger. Første regning ble betalt 04.06.2019 og kurset ville begynne for fult over sommeren.

Kurset skulle vare i 1 år og igjennom dette året skulle vi ha jevnlig kontakt med Anne Brith Davidsen. Det skulle være fast kontakt hver 14 dag de første 6 månedene og så litt sjeldnere siste 6 månedene. Jeg skulle få hjelp til å bygge mitt brand. Hjelp til å sortere alle mine ideer, finne min nisje og skape en profil slik at jeg etter 6-12 måneder vil kunne ha en såpass bra profil at jeg kunne tjene penger på mine kanaler. Vi skulle gå igjennom bloggen og jeg skulle få tips og gode råd om hvordan gjøre bloggen større utenfor bare dette med håndarbeid.

Etter første faktura skulle også Anne Brith kontakte meg for en oppstartssamtale der vi da legge planen videre sammen.

Dette skjedd aldri!

Fra dag en jeg meldte meg på fulgte jeg nøye med om det kom livesendinger på fjcbook gruppen vår. Disse skulle kursleder holde jevnlig og her skulle vi får god informasjon pluss ha muligheten til å stille spørsmål underveis. På flere av disse sendingene snakke Anne Brith om at hun denne uken skulle snakke med alle kursdeltakere eller innen kort til gjøre dette. Selv hørte jeg aldri noe.

14.07.2019 kom jeg i kontakt med en annen kursdeltaker (fant senere ut at hun også er i gruppen jeg er medlem i) vi ente opp med å snakke om misnøyen og at vi begge følte det ikke levde opp til forventingene.Det ente til slutt opp med at jeg skrev meldinger til henne om at jeg ønsket kontakt. Anne Brith skrev flere ganger da at hun skulle ringe meg, men disse lovnadene ble det ingen ting av. Tilslutt ringte jeg selv Anne Brith 31.07.2019. Da lurte hun på hvorfor jeg ringte selv om jeg da på forhånd hadde gitt klar beskjed i meldinger om hva jeg ønsket hjelp til. Her virket det nesten som hun ikke viste om meg og hun måtte få vite hva jeg het på de forskjellige plattformene da hun ikke visste dette. Bare dette overrasket meg, for hvordan skulle hun kunne gi meg tips og råd når hun ikke visste hvem jeg var eller hva mine kanaler gikk ut på. Denne samtalen ente like fort som den startet og etter samtalen satt jeg igjen med en tomhet. Jeg hadde fått beskjed om at så å si alt jeg gjorde var feil på bildene mine og bloggen ville hun ikke hjelpe meg med før jeg hadde så mange følgere på instagram som hun mente var nødvendig. Flere ganger under denne samtalen prøvde jeg å fortelle henne at jeg ønsket å prioritere bloggen og at dette var min baby. Men her ble jeg altså ikke hørt.

Etter denne samtalen mistet jeg mere eller mindre lysten til å publisere noe som helst. Det ente med at jeg tok en pause fra alt og denne pausen ble mye lengre enn hva jeg hadde sett for meg. Lysten til å skrive og lysten til å dele bilder var helt borte.

Så kom vi til januar og forumet til kurset var visst nok endelig ferdig. Inne på forumet skulle det ligge mange moduler og disse ville hjelpe oss masse på veien. I starten slett jeg masse med å komme inn og jeg måtte gjentatte gange skrive til Anne Brith. Når jeg endelig kom inn etter en stund var dette forumet langt ifra hva hun hadde lovet. Det var ikke så mange moduler som vi kunne inn å lese på slik hun hadde lovet. I tillegg etter denne tiden har jeg sluppet til på dette forumet sånn frem og tilbake uten at jeg føler dette har gitt meg mye.

Den 26.01.2020 lurte hun plutselig på om hun kunne ringe meg igjen og jeg skrev ja. Men her måtte jeg på nytt gi henne mitt telefonnummer. Jeg gikk å ventet på denne samtale og håpet nå endelig ting skulle skje. Men den gang ei, hun ringte ikke denne gangen heller. Men hun hadde en livesending dagen etterpå hvor hun sa at hun hun hadde pratet med de fleste og det var noen som sto igjen men disse hadde hun avtale med at hun skulle ringe den kvelden. Jeg hadde ikke en slik avtale og hørte heller ingen ting. Etter dette gikk Anne Brith på ferie som hun selv kalte det og var utilgjengelig frem til 10 februar.

På grunn av alt dette og at jeg kom inn på ett innlegg på Mette Ask sin blogg tok jeg kontakt med henne. Vi endte opp med å prate samme over flere meldinger og tilslutt ble jeg invitert inn i varmen hos gruppen hun hadde. Inne på denne gruppen fant jeg fort ut at min opplevelse langt i fra var den eneste og jeg var ikke lengre alene i min frustrasjon.

Det hele endte med at jeg 02.02.2020 skrev en lengre mail til Anne Brith om at jeg ønsket ut av kurset og at jeg ønsket tilbakebetaling da jeg ikke hadde fått hva jeg hadde betalt for. I følge loven har vi lov til å trekke oss innen 12 måneder og mitt kurs var langt i fra ferdig. Etter dette hørte jeg ingen ting og det er forståelig nok da hun var på ferie. Men så ut av det blå begynte hun å følge meg på instagram, her snakker vi da om etter nesten 8 måneder fra jeg meldte meg på kurset. I ettertid forsto jeg at hun mest sannsynlig viste at jeg var i gruppen og ønsket å følge med. Dette varte noen dager før hun så slettet meg fra instagram igjen. Vel ikke bare fra der men også fra Facebook og i tillegg slettet hun sidene som hørte til kurset. Så med andre ord mistet jeg alle mulig kontakt med henne. Ja, jeg vet jeg hadde skrevet at jeg ønsket ut, men frem til hun gir slipp på meg og retter opp saken er jeg fortsatt et medlem og skal ha like mye rett på innsyn i hva som skjer rundt kurset.

10.02.2020 fikk jeg svar fra Anne Brith selv om at klagen min ble avvist. Hun endte også opp med å stenge en samtale i en gruppe jeg var medlem i og altså her også mistet jeg da min siste mulighet til å ha noe med kurset å gjør når det kom til kontakt. Forumet var og er jeg fortsatt medlem i, iallfall innimellom når jeg slipper til. Det er mye som skurrer og jeg lurer på om hun slipper meg til og stenger meg ute alt etter som det passer? Men dette er bare mine tanker og ikke noe jeg vet med sikkerhet.

Så alt i alt har dette var en skuffelse hele ABIP og jeg angrer stor på at jeg tok å meldte meg på. Jeg føler meg dum som trodde på noen som var for godt til å være sant og hadde aldri meldt meg på om jeg hadde visst det jeg vet idag.

Det er rett og slett ikke verdt pengene!

Som dere ser har også media hadde en stor mediedekning på dette etter at flere har stått frem og siste er alle klagene som er sendt inn til forbrukertilsynet. Selv er jeg en av de som skrev denne for flere dager siden og i natt skrev jeg også en klage inn til forbrukerrådet. Jeg ser rett og og slett ingen annen løsning da Anne Brith Davidsen glatt aviser min klage på lik linje som alle andre i gruppen jeg er med i.

Selv synes jeg dette både er trist og leit med tanke på at dette kunne vært ordnet på andre måter, men når dette ikke lar seg gjør må vi dessverre gå denne veien.

 

 

42 kommentarer
    1. Klagen avvist? Du får høre om FT er enig i den avgjørelsen… Ikke ta til takke med et avslag, du har jo blitt lurt. 🙁 Du er veldig tøff som står frem med dette, selv om jeg skjønner at du ikke har så mange alternativer til å få kontakt mer. Og, hun var ikke på ferie. Hun gjemte seg for journalister. Det gjør hun fremdeles, men nå heter det “syk”.

      Lykke til videre med bloggen og kampen mot trussel-automaten. (Selv om du sikkert slipper billig unna nå som hun vet media følger med.)

      PS: Når du får overskudd til å skrive om det du liker å skrive om, kan du lage et innlegg om strikking for dummies? Jeg har f.eks aldri rørt strikkepinner, men har satt meg et mål om å lære å strikke raggsokker. Og gjerne flere ting, men jeg må jo begynne i det små. Jeg har bokmerket deg for sikkerhets skyld, og skal følge med. 😀

      1. Dessverre ja, alle som har fått svar har fått avvist klagen. Mette Ask er den eneste som ikke har fått noe svar. Men vi gir oss ikke og alle inkludert meg selv har kontaktet både forbrukertilsynet og forbrukerrådet.
        Takk for at du synes jeg er tøff, jeg gjør så godt jeg kan her.
        Hva hun gjorde i “ferien” sin og det at hun nå er syk skal jeg ikke uttale meg så mye om, men jeg kan tenke meg dette er tøft for Davidsen selv også. Jeg vet jo hvor tøft det er for meg. Men som sagt er det saken her det går i og ikke ett angrep på person, så jeg ønsker ikke Davidsen noe vondt.

        Takk, vi gir oss ikke ennå. Kampen er ikke over før vi får endelige svar.

        Strikking for “dummies” du. 🙂 Vel ikke vil jeg kalle noen “dummies” men jeg kan alltids prøve å få til noen innlegg som forklarer strikking på det enkleste. Det er viktig å ha mål og ønsker du å strikke ett par sokker tror jeg du får det til. En må begynne i det små og sokker er en overkommelig ting. Har du tatt en titt på oppskriften jeg har her på bloggen om superenkle sokker. Om ikke anbefaler jeg deg å ta en titt. Og skulle du lure på noe er det bare å spørre her eller på meldinger i Facebook gruppa mi for eksempel. Facebook siden har samme navn som bloggen min om du vil søke den opp.

        Veldig koselig at du ønsker å følge bloggen videre og jeg håper å etter hvert kunne inspirere deg til å strikke masse. 😉

        1. Takk for svar! Jeg har bladd litt i oppskriftene etter at jeg skrev til deg, men for meg som ikke vet hva som er forskjell på rett og vrang skjønner definitivt ikke hvordan jeg skal lese dem. Det må vel kunne kalles “dummie”, hehe. Jeg er ikke på facebook, men takk for info! Kanskje jeg kan låne en venninnes konto. 🙂

          1. Å du starter helt fra begynnelse å gjøre. Vel da skjønner jeg. Skal prøve å komme med god og enkel informasjob om så enkel måte å gjøre det på som mulig etter hvert. Håper jeg kam hjelpe deg på din vei og at du får lyst til å strikke masse. 😊

    2. Huff, dette var ordentlig trist å lese. Vondt å vite at du har blitt lurt for et såpass høyt beløp, uten å ha fått noe som helst igjen. Jeg er glad for at du har funnet ut at du ikke er alene i dette, og jeg håper og tror at klagen kommer til å føre frem. Dette er rett og slett svindel. Lykke til med alt!

      1. Tusen takk for støttende ord. Ja det er ikke noe gøy å ha mistet så mye penger på noen som en sitter med ingen ting igjen med. Krysser nå fingre for at forbrukertilsynet og forbkrukrrådet får hjulpet oss til rettferdighet.

    3. Åh herregud!
      Finner ikke på noe bedre å si 😯 Noe så uprofft av ABD! Bra du informerer.
      Håper du finner tilbake til blogglyssten igjen -uten innblanding fra noen som tror di kan bedre 🤗 Du er god nok selv.

      1. Er ikke så mange ord som beskriver dette faktisk, så jeg skjønner reaksjonen din. Takk, interessen for både blogg og instagram begynner å komme tilbake litt for hver dag, så jeg skal nok komme meg på topp igjen med lysten. Som du skriver jeg er er god nok som meg selv og jeg må bare gjenta dette nok ganger til jeg tror helt og fult på det selv også. 🙂

    4. Dette var leit!
      Håper dere alle som har klaget får tilbake pengene deres, selv om jeg ikke har den store trua. Hun skylder jo også penger til mange andre.
      Veldig spesielt at du fikk beskjed om at klagen din var avvist for bare tre dager siden. Da hadde jo saken gått i media en god stund.
      Lykke til, håper det ordner seg.

      1. Ja, dette er veldig lei for alle involverte dessverre. Skulle så gjerne vært uten denne erfaringen, men en vokser på slike hendelser som dette.
        Har liten tro på at vi får igjen pengene jeg også, spesielt siden det har kommet frem hvor mye penger hun faktisk skylder.
        Vi synes det er ekstremt spesielt selv at hun avvist alle klage vår og at Mette Ask ikke en gang har fått svar på sin klage. Spesielt nå som du sier at det er kommet så mye ut i media. Jeg tro kanskje hun håper vi skal gi opp kampen.
        Takk, jeg håper alt ordner seg til slutt jeg også.

    5. Huff så leit du ble ført bak lyset, det er jo ingen tvil om det. Det viser jo heldigvis media med bravour! Rett og slett løgner!
      Samtidig kan ikke Anne Brith Davidsen bruke mobbing som motargument(som visse andre «influencere» prøver seg på), så klart hun blir hun syk av det.
      Dette er ene og alene hennes egen griskhet som står bak. Kjekt at alt kommer til overflaten, og forvent tilbakebetaling. Dette lukter rettssak!

      1. Nå skal ikke jeg gå inn på andre enkelt saker, men enig med deg her at vi må skille mellom person og bedrift. Dette er ikke mobbing av person vi holder på med, men vi søker en rettferdighet som bare er rett og rimelig mot et AS.
        Nå har ikke vi kontaktet noe advokat, så langt er det kun Davidsen som har advokat på sin side. Om det skulle bli en rettssak så får vi stå i det og ta den, men frem til da håper jeg at vi får ordnet opp uten dette. Forbrukertilsynet har nå gitt Anne Brith Davidsen en frist på å svare på alle spørsmål, så vi får vente å se om hun gjør dette og så får vi bane veien videre etter det. Men ja jeg oss krysser fingre for at vi får tilbake pengene vi har betalt for noe som vi ikke har fått.

    6. Huff, dette er så absolutt ikke greit. Krysser fingrene for at du får igjen pengene – nå som mediedekningen er såpass stor kan hun jo ikke bare stikke hodet i sanden for alltid.

      Stå på – rett skal være rett!

      1. Greit er det ikke, ikke i det hele tatt. Vi håper også at vi får igjen pengene våre, men jeg tror dessverre ikke Anne Brith Davidsen har økonomi til å betale oss alle tilbake og i tillegg betale inkassokrav hun selv har.

    7. Kjære Ida. Jeg blir mer og mer sjokkert over alt som kommer frem nå. Dette er så trist, oppførselen hennes er under en hver kritikk. Jeg synes ikke du skal føle deg dum for at du gikk på denne svindelen, vær heller stolt over at du er med på å stoppe den. Dere kan redde mange fra å gå i samme fellen. Jeg synes dere er veldig modig som står fram og forteller historien deres. Jeg håper dere kjenner på den store støtten dere har fra veldig mange mennesker. Masse lykke til videre. 😍😍😍

      1. Tusen tusen takk for støttende ord. Jeg og alle i gruppen kjenner virkelig på den massive støtten vi har fått fra deg og alle andre. Vi setter kjempe stor pirs på den og er så takknemlige for alle fine ord. 🙂

    8. Vet du hva – dette er helt hårreisende! Jeg har så utrolig vondt av deg. Håper virkelig dere får pengene deres tilbake, dette er jo ren svindel. Du er tøff som deler historien din – og nå har du i alle fall fått en ny leser ❤️ Masse lykke til videre!

      1. Tusen takk for fine ord. Enig med deg, hårreisende er ett passende ord. Jeg håper også at vi får pengene tilbake, men med tanke på det som kom ut om økonomien til Davidsen sitt AS så tviler jeg på at hun har pengene til å betale oss tilbake. Dette må isåfall på ett eller annet vis da bli påkrevd av forbrukertilsynet og forbrukerrådet.

        Veldig koselig at du vil følge bloggen min videre, håper den lever opp til din forventninger.

    9. Er det virkelig mulig??? Herregud så uprofesjonelt. Jeg hadde skammet meg dypt og inderlig hvis jeg hadde vært denne “kursholderen”.

      1. Skjønner godt at du kan lure, dette høres ut som ett eventyr det kunne blitt laget fil av. Men ja, det er dessverre mulig og dette har skjedd og pågår. Tror ikke så mange hadde vært høye i hatten om noe slik som dette som nå er kommet ut hadde kommet ut om dem.

    10. Undersøkte du ikke hvem denne damen var først?
      Heier på dere som tar kampen.
      Det er utrolig å lese hva hun har gjort.
      Har du kvittering? Husk å melde inn til skatteetaten, når sjølmld kommer
      Var du med til Tromsø? Fikk dere vite hva den ekstra 1000 lappen var til?
      Skjønnet du er kraftig lurt, men ingen andre i firmaet som stusser? Kommer ikke penger inn, bilag fir innbetalinger. Hun skal vite dette, hun er en sukkserik foretningskvinne. Markedsføring er hun skolert i.
      Fra før av, viste jeg at det er en skitten bransje, nen at den kan være så kynisk, er over min fatteevne. Din erfaring, viser at det var kun å få tak i pengene til godtroende folk.
      Bare å håpe at heiagjengen hennes vokner, når de ser ulovligheter.
      Stå på.

      1. Nei dessverre gjorde jeg ikke dette. Hele min påmelding ble egentlig tatt som en hastverks avgjørelse siden vi fikk press på oss med at det var få plasser og at jeg var en av de få utvalgte. I ettertid ser jeg at jeg skulle ha tatt mere tid og undersøkt mer. Hadde da plassen min gått videre til noe andre hadde jeg ikke tapt noe, men dessverre ville da noen andre blitt lurt til dette. Og vet du, det ønsker jeg ingen å oppleve.

        Ja jeg har tatt vare på alle mailer og meldinger jeg har fått fra kurset og Anne Brith selv pluss henne ansatte.
        Jeg var ikke med til Tromsø og slapp heldigvis unna dette med de ekstra 1000 kronene, disse vet jeg fortsatt ikke hva gikk til. Selv ikke de som jeg er i gruppen med og de som var med på turen vet dette selv.

        Innad i bedriften til Anne Brith Davidsen vet jeg ikke hva som foregår og om noen av de ansatte reagerer. Jeg kan ikke uttale meg på deres vegne, eneste jeg kan si er min opplevelse og det er at jeg har blitt kraftig lurt slik du skriver.

        Dette har nok dessverre vært ett ett spill for å tjene penger og dette har hun jo klart.

        Det skal sies at jeg er er glad Davidsen har støttespillere på hennes side. Det er tøft å stå i noe som dette helt alene. Men seg skulle ønske de kunne støtte henne uten å gå på angrep på oss som søker rettferdighet.

        Sist men ikke minst, tusen takk for melding og støtten.

    11. Hei igjen!
      Det er jo helt hårreisende uprofesjonellt det du beskriver. Anne Brith AS har åpenbart bare vært ute etter pengene dine (og andres), og ikke hatt hverken kompetanse eller kapasitet til å levere et kurs. Lykke til videre!

      1. Dessverre ser det slik ut ja. Vi gikk inn med god tro, men fant fort ut at dette ikke levde opp til forventningene. Godt mulig dette har vært mest hovedfokus på å tjene penger og få flest mulig inn. Pluss at jeg tro ikke Davidsen og hennes As hadde sett for seg slik motstand som det nå har blitt.

    12. Jeg er rett og slett målløs. Dette blogginnlegget burde du sende til journalisten i Dagbladet som jobber med denne saken.

      1. Vet du jeg skjønner deg godt. Har vært målløs selv i tillegg til frustrert og sint. Tatt meg lang tid å få skrevet ned alt og prøvd å holde det så saklig som over hodet mulig. Jeg er i jevnlig kontakt med en journalist i Dagbladet og hun har fått dette tilsendt, vurderer også å sende dette til TV2.

    13. Hei, tøft gjort av deg å stå frem!
      Nå er det på tide at denne svindleren bli stoppet, flott at du har kontakt med Dagbladet, håper du sender dette til TV2 også. De burde fjerne henne fra Bloggerne (hun er jo ikke blogger selv engang) og alle program der hun får ture frem som hun vil. God morgen, God kveld Norge etc. Forkastelig.

      1. Takk. Skal sende til Tv2 også ja. Enig med deg at hun ikke burde får promotere sitt ABIP i beste sendetid på bloggerne. Har kanskje ett lite håpe om at hun ikke får denne sendetiden om nok mennesker sender inn klager.

    14. Jeg glemte å si en ting i går oppi all “tristheten”. Du fikk jo så mye kritikk for alle bildene dine, dette bildet i dette innlegget er noe av det flotteste jeg har hvilt øynene mine på. 👌🏼 Så en som skrev strikking for “dummies”, en kjempegod ide. Ønsker deg en fin dag.🤗❤️🤗

      1. Hei igjen. Ja fikk kritikk for instagram bildene mine. Der skulle jwg helst ikke ha dyr og bildene av håndarbeidet mitt var for upersonlige. Men som jeg prøvde å forklare tiø ho, strikker jeg det meste på bestilling og sender rundt om i hele landet.
        Derfor er det også mange forskjellige størrelse og at jeg derfor har valgt dukker eller hengere når jeg tar bilder av ting før jeg leverer.
        Inne på bloggeb her tror jeg som sagt ikke hun har vært, så jeg vet ikke hva hun synes om bildene her inne. For bloggen ville ho ikke prate om.
        Bildet fra Mono Lake er vakkert ja, synes også det selv og jeg vil dele flere bilder derfra etterhvert. Så tusen takk for den tilbakemeldingen.
        Blir nok noe strikking også for “dummies” etterhvert.
        😊

        1. Reply, der lærte jeg noe nytt igjen. Jeg er ikke vant med å kommentere på blogger.😅 Nå har jeg sjekket ut instagrammen din og jeg skjønner ikke hva hun mener. Først av alt, herlighet så mye fint du har strikket. Det ser veldig ryddig og oversiktlig ut og så er det jo både personlig og koselig med bilder av søte hunder innimellom. Her tror jeg rett og slett at for at hun skal føle seg god så må hun få deg til å føle deg liten. Rett og slett usmakelig og stygt gjort. Har googlet Mono lake og gleder meg til flere bilder derfra. Jeg ønsker deg en flott helg. 🤗🤗

          1. Så koselig at du har funnet instagramen min. Om du ikke er på facebook så legger jeg som regel ut på instagram også når nye innlegg kommer. Så følg meg gjerne der om du vil, hadde vært koselig. Prøver å variere der inne og vise frem så godt som over hodet mulig hva jeg lager og gjør med boffene.
            Kan være du har rett når det kommer til anne brith.
            Mono lake var helt klart turen. Kommer bilder snart, og historien om den. Skal du til usa en dag anbefaler jeg denne plassen.

            1. Hei igjen. Jeg har ikke Facebook og jeg har en tullekonto på Instagram bare for å kunne se hos andre. Jeg liker å se på interiør, hage og litt håndarbeid. Jeg liker å være helt anonym på nettet så jeg kan ikke følge deg men jeg kan følge med på deg både på blogg og Instagram. Og det er helt riktig som en annen skrev her, du er mer enn god nok som du er. 🤗🤗

    15. Jeg har ikke vært inne på bloggen din før nå, men å lese dette her gjør meg oppriktig trist. Shit. Dessverre så er jeg ikke overrasket, med alt det andre som er kommet frem. Vet du hva? Du er god nok som du er. Ikke endre deg fordi en eller annen tulling mener det. Behold troen på deg selv for du tar flotte bilder! Dersom du ønsker bloggtips så er tipsene til Blogg Bedre veldig gode, og mye av det er helt gratis! Anbefaler deg å ta turen innom den bloggen dersom du ønsker litt bloggtips. Lene har en Facebookside også, hvor man kan utveksle tips med andre bloggere – helt gratis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg