Mister Sofapotet

Så mye å gjøre og alt for liten tid!

Eller retter sagt så mye jeg har lyst til å gjøre, men har for liten tid. 😉

Av en eller annen grunn er det bestandig kjekkere å begynne på noe nytt enn å jobbe videre med hva en holder på med.

Pluss så får jeg jo nesten bestandig besøk av denne karen med en gang jeg tar frem håndarbeidet. Denne sofapoteten bruker gjerne mine garnnøster som hodepute og føler ingen skam med det.

Ny genser, hvor nøste fungerer som hodepute.
Livet er så enkelt når du bare nyter livet.

På pinnene denne gangen har jeg genser NO 9 på pinnene, den er egentlig helt enkel og ingen ting spesielt med den. Men jeg tror det er derfor jeg falt for den. Kjekt med noe som er lett å holde på med uten for mye tenking innimellom.

Men selv om jeg holder på med denne har jeg jo fortsatt noen kosedyr på heklekroken også. Disse er så gøy holde på med for du kan gjøre så mye selv ut av en liten oppskrift.

I det siste har jeg laget elefanter og begynt på barnetvhelten Ole Brum.

En elefant må jo til og litt gøy at en bare kan plassere den oppå en sovende Snoopy.
En uferdig Ole Brum er det heller ingen problemer å kose med.

Sannheten er at Snoopy egentlig synes at alle hekla dyr burde vært hans og at han kunne gjøre hva han vil med de. Slik som her hvor han bruker den som en kosevenn.

Snoopy og elefant som sover på garnet.

Så mens han fortsetter lørdagen med å sove slik som dette tar jeg en tur på jobb. Skulle du trenge garn til ett eller flere prosjekter finner du masse i utvalget ho Drømmestrikk på Futura. 🙂

Så ta turen innom da vel om du er i byen. 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg