#1 – Når det bare er godt å komme hjem pluss noen tanker rund ABIP.

Vet du noen ganger er bare det å komme hjem nok til å få en i bedre humør.

De siste dagen har det kommet ut mye rundt dette med ABIP og selv om jeg ikke hadde tenkt å gå ut offentlig er katta ute av sekken.

En lengre artikkel hos Dagbladet om ABIP

Jeg ble invitert inn i gruppa som nå går mot dette kurset av Mette Ask etter lengre samtaler med henne på melding. Men om du har lest noen av Mette sine innlegg vil du se vi fikk inn en muldvarp. Denne personen gikk inn bevist for å ødelegge for oss og tok skjermbilder av samtaler vi hadde. Disse samtalen var mellom alle oss i gruppen, her snakker vi fritt og flere ønsket og være anonyme. Men etter hvert gikk denne muldvarpen ut av gruppen og kom så med trusler om å utlevere alt samme.

Derfor ser jeg ingen grunn til å være anonym lengre, jeg vet jo det at de innad i ABIP vet at jeg er med. Det ligger så mye bak dette og mye er alt kommet ut i media, både i aviser og hos Tv2, i tillegg har Mette forklart alt som skjer veldig godt på bloggen sin. Legger med linker til dere som ønsker å lese.

Jeg tenker å komme med min opplevelse av dette kurset etterhvert, men jeg vil ta det i midt tempo og ikke skrive det i affekt. Klokken er dessuten nå i skrivende stund 03.20 på natten og sengen roper. Jeg er kun innom for å skrive slik at det kommer ut ett innlegg til deg på morgentimene, pluss for å skryte litt av kjæresten min.

For siden det har stormet som verst med telefoner og meldinger med gruppen pluss media og ikke minst det at jeg jobber 100 % natt i tillegg til å stå i butikk begynner jeg å kjenne det på kroppen.

Idag gikk jeg av nattevakt og avsluttet med en vakt på butikken på kvelden. Derfor var det så kjekt å komme hjem til kjæresten og hundene. Her ventet det middag og i tillegg hadde han overrasket med roser. Jeg skal si deg jeg satte pris på både rosene og kvelden og så glad for at jeg har en her hjemme som ser meg i en prøvende tid.

Roser og sjokolade.

Jeg avsluttet til og med med knuse en av sjokoladenissene (haha, fikk kanskje ut litt frustrasjon igjennom knusingen også) jeg tok med meg hjem fra London bare for å nyte noen stille timer. Den fikk gjennomgå ved at den ble knust og spist opp halvveis før kvelden av omme.

Roser og sjokolade.
14 kommentarer
    1. Endelig, enda en som står fram! Dete er tøffe. Det skal litt til å våge å stå opp for seg selv mot denne kursholderen. Hennes metoder når folk går imot henne begynner jo å bli relativt godt kjent.
      Stå på! <3

      1. Ja, tok litt tid. Har holdt på i bakgrunnen, men etter mye om og men var det på tide ja. Kommer mer om min opplevelse også, bare trenger litt tid.
        Setter veldig pris på støtten din så tusen takk. 🙂

    2. Jeg applauderer dere som står frem (og de som ikke våger det) kraftig.

      Det er på tide at ABD blir stilt til ansvar for det hun har gjort. Vi heier på dere og håper at dere vil fortsette.

    3. Tenke seg til å oppleve å ha en muldvarp i en gruppe der dere skriver fortrolig! Synes du er tøff som går ut med dette, og håper at du har det bra. Vi er mange som heier på deg, Mette og co! 💞

      1. Ja, ble meget sjokkert selv. Skummelt hva noen får seg til dessverre.
        Er så takknemlig for støtten, den setter vi alle i gruppa pris på. Det går i bølgedaler og jeg føler meg ikke like sterk hele tiden, men jeg nekter å la meg knekke.💪

    4. Jeg er så stolt av dere som nå tar denne viktige kampen mot urettferdighet. Vi er veldig mange som heier på dere.👏🏻👏🏻👏🏻🤗

    5. Tøft av deg å stå fram som misfornøyd ABIP-er! Ser fram til å høre din historie. Stå på, og ikke gi dere. Viktig at slikt lureri og bløff i “influenser”-bransjen kommer fram i lyset. Vit at det er mange, mange som støtter og heier.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg