Når en er litt seksuelt frustrert

Jeg husker at når jeg fortalte folk rundt meg at jeg planla en tispe denne gangen når jeg skulle anskaffe meg hund igjen var det mange som sa at løpetiden var ett ork. Pluss jeg måtte iallfall ikke ha tispe og hannhund sammen! Hun ville suttre og være umulig å ha med å gjøre pluss at det ville være blodspor over alt. Jeg har jo kun hatt hannhunder før og selv om de ble noe overivrige når det var tisper i nærheten var det overkommelig. Men nå sitter jeg altså her med en tipse og jeg angrer ikke ett sekund! Ho er bare verdens bestevenn og jeg elsker henne mer en ord kan si.

Vi er nå kommet i løpetiden nok en gang, den tredje for hennes del og andre når det gjelder å være i Snoopy sitt nærvær.

Denne gangen som de to siste så skal jeg innrømme at hun kan være litt sutrete, men det er mer enn overkommelig og når det kommer til blod merker vi svært lite til det. Lexie er heldigvis utrolig renslig av seg og vasker seg nedentil hele tiden, selv når vi går på turer tar hun seg tid til å passe på. Snoopy synes også hun lukter godt så han vasker henne også.

Og når det kommet til å ha Snoopy sammen med Lexie under denne tiden er det overraskende enkelt. Ja, Snoopy er litt mere stresset enn vanlig og prøver seg på henne. Teknikken hans består av å sleike henne inni øret og bak pluss og slå med labben på ho for å få oppmerksomhet, men det virker dessverre ikke for han (heldigvis for meg) for Lexie setter seg ned, knurrer og kaster han i bakken om han er for innpåsliten. Men han skal ha for at han ikke gir opp da!. 🙂

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg