Når livet gir deg sitroner……

Reklame | Sushi Bar Kristiansund

Alle har vi vel hørt dette utsagnet med sitroner. Men vet du hva noen ganger stemmer det. Som jeg skrev i går ser tanken mine litt All over the place i disse dager. Ja, jeg vet jeg virker kryptisk igjen. Men bær over med meg, jeg trenger bare å få samlet tanke litt før jeg mest sannsynlig taster de ned her.

For når livet gir en sitroner bør en lage lemonade!

Vel dette er litt slik det er nå og jeg krysser fingre for at det ordner seg for alle involverte i hva jeg går igjennom.

Men iallfall er en ting sikkert og det er at når livet går en litt i mot må en prøve å finne lysglimt i hverdagen. Sushidate med venninnen og få en god samtale med ei som lytter og samtidig gir deg mye positiv energi er i hvert fall noen som lyser opp.

Sushi Bar Kristiansund

Hadde du spurt meg for en tid tilbake siden om jeg likte Sushi hadde jeg nok sagt nei. Men jeg har virkelig fått sansen for dette, begynner faktisk å elske enkelte ting her. Og innmellom klarer jeg også å spise med pinner. Sushi Bar Kristiansund har også en bra meny og det er mye godt på menyen der som du bare må teste ut. Om du ikke liker rå fisk lover jeg deg at du like vel vil finne noe å spise her.

Dette er i hvertfall konklusjonen Wenche og jeg har kommet til og vi kommer nok til å gå her mange mange ganger fremover. For her kan vi snakke om alt og ingenting, flire og gråte uten at den andre reagerer. Og finnes det noe bedre enn å ha en slik venninne når en går igjennom noen som en ikke kan snakke eller orke å snakke så høyt om?

Sushi Bar Kristiansund

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg