Neglefin

Har en en jobb innen helse er det lite pynting en kan holde på med. Ikke at jeg har vært den som har brukt masse sminke eller ønske om det. Men litt lange negler med fine farger har jeg bestandig syntes vært gøy.

Så når jeg tok steget ut av selv pleie og inn på mere kontorjobb på RRO, Drømmestrikk og nå på Taxi sentralen. Har tiden endelig kommet for at jeg kan ha det litt gøy med neglepynt.

Jeg har funnet en dame med navnet Anastasia på Spa Bar her i Kristiansund. En koselig dame som har kommet hit fra Ukraina. Og i dag var dagen for at neglene nok en gang skulle få seg litt stell. Var rett og slett på tide, neglene har vokst seg for lange.

Negler
Disse trenger en fornying.

Selv synes jeg det er vanskelig å velge hva slags design en skal gå for, så derfor lar jeg Anastasia leke seg hver gang. I dag gikk hun for det hun kalte melkebase med gulleffekt.

Negler
Ser jo så mye bedre ut når de er nystelte.
Negler
Milkbase med gulleffekt.

Som om du bor i byen kan jeg anbefale deg å bestille en time hos henne. Hun er effektiv og nøye, går bestandig ut derfra veldig fornøyd.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg