Noen ganger trenger en bare en pause

Jeg vil tro mange kan kjenne seg igjen her og om du ikke har slike dager, vel da er du meget heldig. Sannheten er at jeg har hatt flere dager nå som har vært litt tunge, du vet dager der hvor det bare føles som om hodet sprenges snart om du ikke får luftet tankene. Værst av alt er at når hodepinen får festet seg er så er det tegn på at nakken nærmer seg en lås og jeg kjenner det nedover ryggen. Kiropraktor neste er vel svaret? Er jo bare så typisk meg å gå så lenge istedenfor å ta det med en gang det kommer…..

Derfor er jeg så glad at jeg har verdens beste venninne som stille opp når som helst og hvor jeg (hun også) kan prate om alt mulig uten at det går noe lengre enn det. Du vet den vennen som lytter til deg og kan komme med andre perspektiv enn hva du selv klarer å se siden du lever i denne situasjonen.

Så selv om jeg ikke har kommet meg til kiropraktor ennå, hjalp en dag på havnekontoret helt utmerket. Er rart hvordan noen timer med prat kan få en til å føle seg lettere og det er så deilig når en får noen tanker ut av hodet. Så derfor tusen takk for at du er den du er (du vet selv hvem du er) vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg og dine ord og din energi. 🙂 Med deg kan jeg flire, gråte og bare være meg selv uten dømming.

Vi bruker egentlig å gå på Sushi Bar når vi har slike dager men denne gangen ente vi opp på Havnekontoret da de har åpnet på nytt. Det var forresten nesten fult når vi kom og det er jo ikke så rart med tanke på været – hvor er sommeren liksom?

Sundbåtkaia og båt til Grip.

Til mat og drikke ente jeg som vanlig opp med mitt safe valg, fortsatt noen skeptisk til å prøve nye ting selv om jeg har blitt bedre.

Men chillikaffen her er jo bare så god, så måtte bare begynne med den.

Og burgeren er det heller ikke noe å klage på.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg