På tide å fikse kråkekeredet

Alle vet vi at vi burde gå med gjeve mellomrom og at vi ikke burde vente for lenge mellom hver time. Men jeg er en av de som ofte glemmer at jeg burde bestille time og i tillegg ikke bestiller ofte nok. Så ofte vokser både håret og luggen alt for langt før jeg finpusser det og føler jeg ser ut som ett kråkerede på håret når jeg endelig tar kontakt.

Men når jeg fikk snap om at Merethe frisøren min holdt på å flytte lokaler fikk jeg meg det dytten jeg trengte. Jeg åpnet appen og bestilte meg en time til vask, klipp og form i de nye lokalene.

ZikkZakk har flyttet etter hele 26 år.

Lokalet er helt nytt og alt er på ett plan. Lokalet var rett og slett nydelig, malt i rolige farger og i tillegg har hun investert i verdens beste stol å sitte i når en vasker håret. Hvem vil liksom ikke like å få massasje mens frisøren i tillegg masserer hodet ditt?

Rett og slett flott å komme inni.

Det var både innbydende og sjarmerende på en gang.

Jeg digger både fargen på veggen, gulvet og folien som er brukt på arbeidsbenkene.
Alt var åpent og likevel koselig.
Og så var tiden inne for å fikse dette kråkeredet.
Må si meg fornøyd med behandlingen.

Selv om jeg som mage vet ikke er så glad i bilder av meg selv, snek jeg meg til ett lite ett. Ett i speilt for å vise luggen og også for å delvis vise min favorittjakke om dagen. Jakken er fra Skappel og Sophie Elise kolleksjonen og jeg har strikket den i Puno. Her alt bestemt meg for å strikke en til og i tillegg har jeg fått bestillinger på flere. Så vi får se hva tiden rekker til. 🙂 Men jakken er iallfall nydelig og så deilig å ha på seg. Perfekt til å slenge på seg når som helst slik som når en bare skal en snartur til frisøren.

Makronene og konfekten ble forresten også satt stor pris på, noe som jeg ble veldig glad for.

Lykke når gaver blir satt pris på. 🙂

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg