Planer for Halloween her i huset

I kveld er det Halloween og vi hadde planer om stille og rolig kveld hjemme alene. Istedenfor ender vi opp og har en kortkveld. 😉

Noen som betyr at jeg “må” holde meg unna sosiale medier for å unngå å få se hvem som vinner Stjernekamp og hvem som ryker i Skal vi danse! 😅

Haha, stort problem ikke sant? 🤣

Nei, så viktig er det ikke. Men det er jo gøy og jeg synes det er noe av det koseligste du kan se på på tv.

Uansett hadde vi ikke store planer om å feire Halloween. Først og fremst er det vel egentlig litt oppskrytt og heller noe handelsstanden tjener på, men vi lever jo også nå i en pandemi hvor dette rett og slett ikke er lurt å gå fra dør til dør. Men dette er bare min mening.

Derfor så holder vi oss inne som sagt og holder oss til en kortkveld. Så min pynting blir noen oransje roser og så baker jeg noen luftige muffins.

Skal til å steke de nå, så jeg deler oppskrift med dere og hvordan de blir så snart de er ferdige.

Jeg har nemlig en plan i hodet om litt annen måte å bake på i forhold til innhold, så derfor er jeg også selv spent på ferdig resultat. 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg