Prioriteringer

Jobber med bloggen og utnytter solen samtidig.

Det er så deilig å være i starten av september og samtidig kan vi nyte slike fine dager som dette. Jeg har ennå ikke hatt hovedferien min, den skulle egentlig vært i midten av september og planen var å reise på rundtur i sørstatene. Men takket være corona og pandemien er den satt ut til neste år. Vi tørr rett og slett ikke å ta sjansen på å reise, pluss er ikke sikkert vi hadde fått lov eller at forsikringen vår hadde dekket det. Pluss hva om vi hadde havnet i karantene i statene liksom og ikke for å glemme at en må prioritere å orden seg fri fra jobb for karantene når en kjem heim. Nei, takket seg til å bli i trygge Norge i år. USA er der neste år også og da krysser jeg fingre for at det blir tur og en opplevelse som aldri vil glemmes.

Så i mens vi lar corona herje sin gang nyter jeg altså solen her i hagen. Prøver å prioritere hvordan jeg skal ordne ferdig hage. Er så mye igjen, men det blir nok ikke ferdig i år uansett. Jeg har innsett at hagearbeid er ett evig arbeid og om du lar det forfalle vokser det seg fort over.

Nye blogginnlegg planlegges også i tillegg til nye instagramposter.Når jeg ser igjennom mobilen og nettbrettet mitt ser jeg at jeg har nok bilder til å holde på lengre enn langt. Så nå sitter jeg her å redigerer for hardt livet og nyter minner om flere fine stunder som har vært. 🙂

Skulle selvfølgelig også vært inne og malt videre på hobbyrommet, men dette får vente til en overskyet dag. Har jo så mange planer for leiligheten på Goma også som sagt, så noe å henge fingrene i mangler jeg ikke. Har jo også noen poser med håndarbeid som venter. 😉

Men på dager som dette føler jeg ett større behov for å bruke tiden ute i solen enn å sitte inne.

Vi vet jo ikke hvor mange slike dager til vi har å se frem mot i år! En ting er sikkert og det er at været er det lite vi får gjort noe som helst med.

Dessuten er det veldig koselig å sitte her å skrive å se på hvordan Steinberget har tatt form og fått fine farger. Borte er alt ugresset etter at hagen har vært forsømt i lengre tid, frem er det kommet masse finer farger og blomster som gjør bier og sommerfugler lykkelige.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg