Privatlivets intime grenser

Noen jeg har lurt på og tenkt på flere ganger fra første øyeblikk med hund; finnes det privatliv lengte? Eksiterer det fortsatt intimsoner og grenser som ikke brytes?

Konklusjonen etter et liv med bare en hund, nå to og til tider tre når Tarzan er på overnatting er at svaret er et rugende NEI!

Jeg kan rett og slett ikke huske sist jeg tok en dusj eller gikk på wc uten at en eller flere firbeinte skulle være med. Og jeg har snakket med flere venner og de forteller det sammen.

Privatlivet er rett og slett bare over med hund og egentlig så elsker jeg dette livet. Disse passe på og forlater deg rett og slett aldri.

Snoopy er bestandig den som kommer først.
Men Lexie er aldri langt unna.
Men med Tarzan på overnatting er aldri han langt unna heller.
Dette trekløveret henger rett og slett bare sammen.

Med ett trekløver som dette er du uansett aldri alene lengre. Du har selskap til en hver tid og du vet at uansett hvordan du har det elsker de deg fult ut og våker over deg. 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg