Produktiv med heklenåla

Idag scrollet jeg igjennom bildene på mobilen min og kom over både sommerminner og andre ting. Noe som dukket opp først var han her, Mister Sleepy Teddy.

Mister Sleepy Teddy nyter finværet.

Jeg husker første gang jeg fant oppskrift på han og tenkte han må jeg lage. Ønsket faktisk å lage flere, for designeren hadde han i alle mulige kostymer og out fits. For innimellom når inspirasjonen slår over meg er jeg rimelig produktiv med heklenålen. Men i den siste tiden og spesielt di siste årene har håndleddene sviktet mer og mer når det gjelder hekling spesielt.

Men jeg lurer nå på om jeg kanskje skal prøve å få heklet litt igjen i tiden fremover. Bare ikke på noe storskala, men heller litt nå og da.

Teddy passer på at båten er skikkelig fortøyd.

Hvordan er det med deg? Er det ting du liker å gjøre men som kroppen på en eller annen måte setter en stopper for? For la oss være ærlige å si at det er både kjedelig og frustrerende når det en har aller mest lyst å holde på med blir ødelagt av en sviktende kropp.

Snoopy og Teddy sammen på tur.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg