Prosjekter for året 2020

Så er vi kommet godt inn i andre uke av det nye året, ett nytt år med mange nye muligheter. Det er jo det som er så kjekt med ett nytt år, en kan liksom begynne på nytt og ta fatt med friskt mot. Sånn er det iallfall litt her i heimen. 🙂

Regnet og haglet herjer ned ute og jeg koser meg inne med hundene og flere nye prosjekter, prosjekter jeg gleder meg til å kunne vise dere etter hvert som de tar form. På byrommet står det pose etter pose med prosjekter som skal ordnes og det er så befriende og ha det slik. Jeg elsker at jeg aldri går tom for håndarbeid, dette er selvfølgelig takk til alle dere som bestiller av meg, familie og venner jeg kan strikke til pluss utstillingsmodellene jeg ordner til butikken.

Ett av prosjekten som er underveis nå og som jeg startet på i går da jeg kom hjem fra kveldsvakt er denne Louisiana Sweateren fra Petit Knit. Denne strikkes i Børstet Alpakka fra Sandnes Garn med dobbel tråd og jeg er kommet ganske så langt på vei fra i går når jeg tok bilde.

Louisiana Sweater

Jeg gleder meg til å vise dere endelig resultat når jeg får den ferdig. 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg