Prøver å lage noen tutorials……

Ser tilbake på litt over 1 år, så er det så lang tid siden jeg meldte meg ABIP og i tillegg fikk kurset til Hilde Paladino til Instagram. Om du har fulgt meg en stund nå, vet du godt hvor lite selve ABIP ga meg, men en ting som ga mye gode tips og hjelp var Instakurset til Hilde.

Damen kom med masse tips og gode råd. Pluss at en ting er sikkert; er det noe du lurer på eller ønsker svar på kan du bestandig sende ho en melding på messenger eller i gruppen hennes på Facebook.

To ting jeg virkelig har prøvd å føre er å gjøre om Instagram litt med flere bilder av meg selv. På denne måten for å vise dere litt hvem jeg er, hva jeg liker å gjøre og de nye strikka genseren jeg strikker til meg selv. Jeg ble også tipset om å ha mere videoer om litt av hvert, men en av tingen hun mente var bra var totorials. Så det har etter dette blitt noen av disse både innen baking, strikking og hekling.

Men en ting er sikkert og visst er at en bakevideo er mye enklere å lage enn en forklarende video om teknikker med strikkepinner og heklekroker når du har hund.

Snoopy vet å be om oppmerksomhet akkurat når det passer han.
Å bli klødd er bare luksus.
Når Snoopy krever oppmerksomhet er som regel ikke Lexie langt unna heller.
Klør du og koser du med Snoopy og ikke meg?
Altså, koser du med en av oss. Vel, da får du kose med oss begge.

Som dere ser her fra en video jeg prøve å lage om fletter gikk ikke dette like smertefritt som en skulle tro. Begge hundene elsker oppmerksomhet og det er ikke bestandig det jeg ønsker å bruke tiden på passe disse to. Heldigvis er de så søte at jeg umulig kan avvise de. Så noen ganger må flere filminger på plass før de blir slik jeg selv såg for meg.

Har du lyst å se hvordan noen av videoene mine kan du ta en titt på instagramen min med samme navn som her på bloggen. Kanskje du kan lære noe innen baking, strikking eller noe. Eller så kan du få deg en god latter over at boffene rett og slett kommer i veien. 🙂

2 kommentarer
    1. Kjempefine og koselige bilder. Synes lyset på bildene dine var så fint 🙂 Så flink du er til å strikke. Øvelse gjør mester 🙂

      Kattene mine elsker også å få oppmerksomhet og kos, og når jeg setter meg ned med strikkingen så kommer de og legger seg tett inntil meg 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg