Rabattkode til deg – stor mulighet til å fylle på garnlageret.

Reklame | TittInnGarn.no

Fra og med i dag og ut februar har jeg vært så heldig å få muligheten til å gi dere en rabattkode på 10% avslag pluss fri frakt og samtidig muligheten til å selv kjøpe meg noen nye herlige garnnøster fra Titt Inn Garn.

TittInnGarn.No (Reklame)

Denne nettbutikken kan dekke alle dine behov innen strikking, brodering og hekling. Med andre ord en drøm for deg som er like glad i håndarbeid som meg. 🙂

Selv kommer jeg nok til å ordne meg med garn til stripaskjerfet som jeg nå har fått litt dilla på og tenker kan bli fine julegaver eller bursdagsgaver etterhvert. Har også sett meg ut ett sjal og noen sokker pluss luer.

Stripaskjerfet

Så jeg må selv inn å se på farger og bestemme meg for hva jeg skal gå til innkjøp av. Det blir nok derfor noen nøster Kos fra Sandnes Garn. I tillegg til pus synes jeg Kos er ett godt alternativ til de som måtte klø av forskjellige garnsorter slik som meg.

TittInnGarn.No (Reklame)
TittInnGarn.No (Reklame)

Nettbutikken leverer til hele Norge og det tar mellom 1 til 5 dager å få det i posten avhengig av når i uken du bestiller.

RABATTKODE:

Få 10% avslag på alt av garn, pinner, brodering og garnpakker ved bruk av min kode pluss fri frakt.

Koden er: Idablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg