Rakk det i tide!

Rart dette hvordan noe blir stress selv om en egentlig vet om det i tide. Kan egentlig ikke annet enn å skylde på meg selv, jeg viste dåpen ville komme i september. Bare innbilte meg om at jeg hadde mye bedre tid enn hva. Men uansett så ble gaven ferdig i tide og søndag som var, var gaven klar til å legges på gavebordet.

Dåpsgave
Dåpsgaven er klar til å leveres.

Vi ble nemlig gammel onkel og gammel tante her på våren til ei lita frøken med navnet Hedwig. Å selvfølgelig måtte vi jo gi frøkna en gave.

Men hva det store spørsmålet er jo som regel; hva skal vi gi?

Valget falt til slutt på noe fra Petit Knit og ble en Ankers kjole i størrelse 1 år.

Ankers kjole
Kjole i dåpsgave må vel være innafor?

Fant også en søt knap til å sette i halsen bak, skulle egentlig ha hatt en elefant siden storesøstre elsker de. Men det fant jeg ikke og derfor endte jeg opp med en katt.

Ankers kjole
Liten katt i nakken.

Jeg ente som sagt med å velge 1 år, dette siden hun da kan ha den en stund og ikke bare akkurat nå. Pluss at jeg i teorien håper på å få ferdig en likens til storesøster Elsa sin bursdag neste vår. Sånn at søstrene Sisters kan gå i likt, men forskjellige farger.  Elsa har nemlig selv valgt fargen grønn, mens lillesøster fikk en i lys kobber brun.

Ankers kjole
Jeg synes det er så fint med strikkeplagg som dette.

Grunnen til at valget falt på Ankres er at jeg liker at den er enkel, men takket være hvordan toppen strikkes ser den litt avansert ut.

Gratulerer med dåpen Hedwig! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg