Regelbrudd får endelig konsekvenser

Hvor mang år har du fulgt med på farmen? Selv har jeg fulgt med på alle sesonger, både vanlig og kjendisversjonen. Jeg vet mye er det samme hvert år med unntak av deltakere, men jeg synes også det er både koselig og til tider lærerikt og inspirerende.

MEN!!!!!!

En ting har irritert meg år etter år og det er dette som omhandler juks og brudd på regler. Selv om vi har fått hørt om det i ettertid og at folk har vært skuffet er det likevel ingen som har blitt straffet!

Mads Hansen tar ansvar. Foto Alex Iversen / TV 2.

Derfor gleder jeg meg litt til kveldens episode hvor Mads Hansen faktisk går inn og arresterer de på regelbruddene. Jeg vet jo ikke alt hva som skjer og hvor stort brudd dette er, men endelig viser det seg at ting også der har konsekvenser.

Spesielt viktig er jo dette nå i tiden vi lever i på grunn av pandemien!

Så takk Mads Hansen for at du går din egen vei som programleder og setter ned foten. Dette er noen jeg har savnet tidligere og jeg liker at noen endelig tar ansvar og gir de konsekvenser.

Jeg gleder meg rett og slett til å se hvor mye konsekvenser det blir, hvordan Mads Hansen tar fatt på det og sist men ikke minst hvordan deltagerene reagerer på konsekvensene!

Bare en liten timen igjen nå så får vi svar.

Er det flere enn meg som gleder seg?

2 kommentarer
      1. Personlig likte e hvordan han slo ned på det, men e synes han kunne vært ennå strengere. Og hvordan de reagerte etterpå etter at han ene trakk seg synes e bare var barnslig.
        Er du med på leken, må du tåle steken!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg