Rett og slett speechless!!!

Som overskriften i dag sie er jeg rett og slett speechless!!!

Jeg har jo skrevet flere ganger før hvordan jeg har ønsket meg en KitchenAid maskin. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt ennå er jo på grunn av at jeg har vært i tvil om hvilken type og hvilken farge. Pluss så har summen for maskinen variert veldig mellom hver side jeg har sett på. Så jeg har vært ekstremt mye frem og tilbake.

Så kom jeg til en konklusjon i dag, jeg skulle innom å se ho Elkjøp for å se hvilke modeller de hadde inne. I dag var tanken rett og slett den at kjøper jeg en. Først skulle jeg bare bli med typen og luften hundene sammen med vennen våres og hundens venner.

Her kommer grunnen til at jeg er tom for ord! Jeg sto å snakket med mannfolk der og fortalte om planene mine. Så helt ut av del blå kommer følgene fra han Tor; jeg har en du kan få. Hva!!!! Skjønte egentlig ikke helt hva han sa, kunne jeg få en? Virkelig? Nei nei nei, jeg måtte ha hørt feil!

Jeg spurte han derfor igjen om hva han sa og jo jeg hadde hørt rett. Han hadde en nesten ny kjøkkenmaskin stående som ingen brukte og denne kunne jeg få om jeg ville. Selvfølgelig var da min første reaksjon at gud så snilt, hvilken maskin snakke vi om og hva ville ha ha for den.

Svart kom fortløpende; det er en Kenwood tror jeg og jeg vil ikke ha noe annet enn at noe av dine bakekreasjoner kan falle min vei i ny og ned.

Så igjen Speechless!!!! Hva i alle dager og hva har jeg gjort til å fortjene dette?

Konklusjon ble til at vi ble med han hjem slik at jeg fikk se på den og vurdere om jeg ønsket den eller ikke. Overraskelsen var ekstra stor da jeg kom dit og fikk se at det ikke var en Kenwood maskin som sto på hyllen. Til mitt sjokk sto heller faktisk den maskinen jeg hadde ønsket meg en nesten ny KitchenAid.

Hva er vel sjansen for at dette kunne skje?

Tror jeg smilte fra øre til øre og spurte han en gang til om hva han ville ha for den. Men nei da nok en gang kom svart på ingen verden ting enn noe godt i ny og ned. Det var bare å ta den med ut og bruke den maks.

Lykke rett og slett og føler meg så utrolig heldig. Speechless!!

Nydelig rød KitchenAid maskin som jeg fikk med meg.
Maskina hadde med sprutdeksel.
Maskinen hadde også en eltekrok.

Han hadde også mere utsyr, men var ikke helt sikker på hvor han hadde lagt det. Så resten skulle jeg få i løpet av noen dager. 🙂

Klar til bruk.

Maskinen hadde stått en stund på hyllen hjemme hos Tor, så jeg tok en grundig vask av den. Fargen kom enda bedre fra og maskinen har virkelig en dyp fin rødfarge. Så nå har jeg akkurat laget en tangzhong blanding og skal snart i gang med å prøve ut maskinen for første gang. Blir bryte brød, tenker ett til oss og ett til Tor.

Må bare bake noe med en gang for å vise min takknemlighet over denne generøse gaven. 🙂

Kysser fingre for bra resultat og at han blir overrasket over bakst allerede i morgen.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg