Rettferdig av NRK eller ikke?

Ble gårsdagens Stjernekamp en ny variant av Melodi Grand Prix?

Selv fulgt jeg ikke med på Melodi Grand Prix, men ingen kan ha klart å gå glipp av at NRK ikke klarte dette med stemmer den gangen. Og i går skjedde det nok en gang, denne gangen gikk det utover Sandra Lyng!

Som jeg skrev i går har Sandra steget opp på som en favoritt hos meg igjennom disse få episodene. Gårsdagens sending gikk på å synge country og Sandra tok på seg oppgaven med å synge Jolene av Miss Dolly Parton. Ingen lett oppgave, Dolly har noe eget i stemmen sin som gjør at du bare kjenner henne igjen. Men ærlig talt, Sandra sin versjon i går var bra. Tøff er hun også som startet med å synge a cappella det er det ikke mange som hadde turt på direkten.

Sandra videre i stjernekamp allikevel.

På slutten av programmet såg vi alle dessverre at Sandra var den som røk ut, men slutter historien her?

Nei, Sandra Lyng er videre allikevel og vi kan glede oss til å se hun ta utfordringen neste uke med opera!

Ja, dette skriver de fleste nyheter om idag, men hvorfor ble det slik.

Missforstå meg rett jeg er glad hun er videre og jeg gleder meg til å følge henne. Men hvorfor skulle hun oppleve å ryke ut for å stå få komme tilbake. Rettferdig siden NRK feilt på stemmingen, men totalt unødvendig og litt lureri for seerne. Jeg vet ikke hvem som egentlig skulle gått videre eller om Sandra skulle ha røket ut. Men det burde aldri har vært noen tvil.

Skal en ha ett direktesendt program med live stemmer må de ansvarlige vite at alt går riktig for seg. Det er flott at de tar Sandra inn i varmen igjen, men denne flausen burde ikke ha skjedd igjen.

Sandra Lyng røk egentlig ut, men er videre allikevel.

Men i mitt hode er det rettferdig av NRK å ta henne inn i programet igjen.

Så nå krysser jeg fingre og håper de har lært av alt dette og at dette ikke skjer igjen. La alle stemmer telle og komme inn slik som det skal. Ikke stem ut en for å så ta den inn igjen.

Uansett, så heier jeg iallfall videre på Sandra og er kjempe spent på hvordan det går med opera neste uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg