Riktig God Jul alle og en hver!

Vel alle sammen da er julen her og jeg håper alle har en super jul, både om du feirer med familie, venner, kjæreste, er alene eller som meg som jobber så å si hele julen også i år – livet i Kristiansund Kommune!

Selv har jeg ikke riktig kommet i julestemning ennå på grunn av at jeg jobber så mye som jeg gjør, men noen tradisjoner hjelper iallfall litt på julestemningen og det er NRK på selve julaften.

Hvor mange år dette har vært en tradisjon for meg er jeg usikker på, men jeg kan huske at jeg har gjort dette hvert år veldig langt tilbake. For er det noe som hjelper er det å sette seg ned i sofaen etter en dusj og bare nyte stillheten med de tre store på filmene på NRK.

Først er selvfølgelig Tre Nøtter Til Askepott, jeg tror rett og slett ikke det blir jul uten denne uansett hvor gammel den er.

Juletradisjon på NRK er selvfølgelig Tre Nøtter Til Askepott.

Etterfulgt av alles kjære Hanne Krogh og Reisen Til Julestjernen.

Juletradisjon på NRK er selvfølgelig Reisen TIl Julestjernen med Hanne Krogh.

Og sist men aller ikke minst må en ha med seg Donald Duck og vennen hans!

Juletradisjon på NRK er selvfølgelig Donald Duck og vennene hans.

Eneste forskjellen nå de senere årene er at det ikke lukter ribbe i heimen mens jeg ser på dette, da jeg ikke selv har begynt med å lage storslått middag på selve dagen. Men i dag skal jeg være med samboer inn til tanten hans og ferie selve julekvelden der før jeg nok en gang tar fatt på nattevakten.

Krysser fingre for at gutten på jobb har hatt en fin julekveld også og at de sover godt til natten.

Uansett dette er iallfall hva som får meg i litt julestemning, hvilke tradisjoner har dere.

RIKTIG GOD JULE ALLE SAMMEN

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg