Savner dere!

I dag på facebook kom jeg over disse to bildene. Bildene som sikkert er sånn type mellom 30 og 35 år gamle.

Bestemor og bestefar som var med Besten ut på fisketur mens de besøkte tante og onkel på Sunnmøret.

Bestemor Borghild Marry Unjem
Bestefar Harald Kane Unjem (Morgan Kane).

Hvor jeg selv var når disse bildene ble tatt, sannheten er at jeg muligens var i Oslo på dette tidspunktet. Men uansett så elsker jeg slike bilder og kjenner enda mer på savnet når de dukker opp.

Så bestemor og bestefar – elsker dere like høyt i dag som tilbake på den tiden. Skulle ønske dere var her sammen med meg. <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg