#7 – Bali – Siste om ABIP kurs, Bali avreise og tatovering.

Først vi jeg bare si til alle som lurer, ja jeg har det helt fint her nede på Bali. Vi er ikke påvirket i noe stor grad og ei er vi syke. Men det ser nå ut til at vi har fått tidligere avgang enn en opprinnelig avtale og går alt etter planene blir vi å lande i Kristiansund på torsdag. Kan selvfølgelig ikke garantere at alt går etter planene, men dette er iallfall stå vi står i nå.

Så i dag er derfor siste dag ved bassenget for min del selv om flyet går i morra kveld. Vel, trur nå det. Litt usikker på hvor mye sol jeg klarer uten å kunne bade selv i morra. Grunnen til dette er at jeg fikk heldigvis gjort om min avtale hos Celebrity Ink til idag og måtte derfor opp på rommet nå og ordne meg. Gleder meg sykt til å få fikset på de tatoveringen som trengs og i tillegg få mere.

Celebrity Ink

Hadde ingen planer om å tatovere meg her nede i Bali opprinnelig, men etter en lengre samtale med frisøren min Merete hos Zikk Zakk (sender forøvrig en stor klem til henne nå i disse virustider) ombestemte jeg meg. Dette på grunn av at hennes sønn og hans kjæreste hadde akkurat selv kommet hjem fra Bali når jeg hadde time til henne. Hun fortalte meg at sønnen og kjæresten hadde begge fått store tatoveringer der og kunne anbefale de på det varmeste. Derfor valgt jeg å oppsøke de her nede da det ikke var langt fra hotellet vårt. Studioet er stor, flott og ikke minst reinslig. Renslighet i tillegg til dyktige artister er jo alfa omga om en skal ta en tatovering.

Som dere ser er studioet renslig og fin, pluss fått mail fra de nå at de tar hygienen ennå mere seriøst nå som viruset har eskalert i verden.

Jeg var der allerede første kvelden på bursdagen min og hadde første samtale, så dagen etter for å sitte med artisten å lage designet og til slutt avtale tidspunkt for gjennomføring. Det har vært mye frem og tilbake om dette med siste dag og timen har blitt flyttet flere ganger på grunn av mulig avreise. Men i dag er altså dagen og det er bare noen timer til jeg skal i stolen. Så alle ære til de som har vært super tolmodige med meg og gjort alt de kan for at jeg skal få gjennomføre tatoveringen.

Sist men ikke minst litt om ABIP nok en gang. Ikke så mye å fortelle, men jeg mottok nettopp en mail fra forbrukerrådet. Den sier som følger;

“Dine ettersendinger er lagt til din sak. Saken legges nå til fordeling, og når en saksbehandler har fått saken vil denne ta ny kontakt i forkant av meklingen.

Per i dag startes saken opp ca 8 – 9 uker etter innregistrering, men i disse tider kan det ta noe lengre tid.”

Så nå vet dere alt jeg vet og jeg kan ikke noe mer enn å vente å se hvordan utviklingen går. Takker dere fortsatt for all støtten rundt denne saken og dere skal vite jeg setter pris på den. <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg