Snart sette den bort for i år

Snart klar for en tur.

Ganske rart å tenke på om jeg tenker tilbake i tid. Jeg har liksom aldri hatt noen fascinasjon for hverken bil, motorsykkel eller minst av alt beachbuggy. Ærlig sagt viste jeg ikke en gang hva en beachbuggy var om du hadde spurt meg.

Men her er jeg altså, sammen med kjærest som elsker alt med motor på og det er vel få ting han liker bedre enn dette. Kanskje hundene og jeg kommer over! 😉 Haha, må le litt for meg selv her jeg sitter.

Beachbugge er for de som ikke vet det en forkortet boble uten tak. I denne er det ikke en gang bilbelte i, men heller ikke påbudt med når en kjører. Jeg har selv prøvd å kjøre den men liker best å sitte på. Synes den er ganske så tung å kjøre i grunn.

Den som elsker å kjøre den nesten like mye som kjærest er Snoopy. Lexie liker det hun også, men det må gå noen turer før hun er helt grei med det. Fakta er at på slutten av sesongen er når Lexie er mest komfortabel med å sitte oppi den, så begynner vi på nytt neste vår igjen. Som ett hamsterhjul, rundt og rundt. 🙂

Litt mekking så er vi klar for avreise.

Men nå er høsten snart her og det gjør at beachbuggy snart må ta seg en pause til neste år. Grunnen er at den ikke er varm å kjøre, sier seg kanskje selv siden den ikke har tak. Spesielt kaldt blir det for biffen baki.

Så vi får nyte de siste turen vi har og så heller drømme oss bort til kjøring igjen neste sommer. 🙂

Bolla og Snups snart klar for avreise.
Begge sitter trygt i hver sin egen motorsykkelveske laget for hunder.
Tungen midt i munnen, så går det nok bra denne gangen også. 🙂
So far so good. 🙂
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg