Sol, sommer og livet

Hei og hopp alle, håper dere har en like fin sommerdag som meg. Dagen har gått til med å bare nyte solen, tenkte litt og samle litt energi nedi på svalberget, hjelpet en gammel dame med noen småting og så har jeg tatt noen bilder av Snoopy og Lexie. Det ble faktisk så mange siden de begge to utrolig nok svømte litt så før det deles må de gåes igjennom.

Men det får bli senere da solen skal nytes litt til her jeg er. Å ligge på berget og kjenne solen varme, men en Lexie på ett annet berg hvor hun tørker seg og Snoopy tar seg en høneblund i skyggen.

Når jeg såg Lexie og Snoopy bade trodde jeg det var kaldere i vannet, men jeg klarte faktisk å duppe tærne uti. 😀

Så nyt dagen videre alle sammen så blogges vi. 🤗

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg