Sprøytestikk og snart klar…

Etter noen uker med mye, alt for mye kan nok noen sies. Begynner feriefølelsen å komme sigende. Jeg gleder meg slik til å kunne reise bort. Legge alt bak meg for noen uker, ingen ABIP, ingen eks, ingen jobb og ingen intriger i det hele tatt. Så nå teller jeg egentlig bare ned dagen til jeg kan ligge på stranda og chille dagen lang. 🙂

Strandferie.

Kanskje ikke alle dager da, for det er noen tanker om at jeg skal ta dykkesertifikat og lære å surfe muligens. Drømmer og mål må en ha og jeg tenker at jeg taper ingen ting på å prøve.

Før når det har kommet til solferier har jeg for det meste reist til Kreta, men nå blir turen noen lengre og litt mer eksotisk. Derfor måtte jeg innom Torill og Helsehuset her i byen.

Helsehuset Kristiansund
Venterommet ved Helsehuset Kristiansund

For å gjøre meg klar til turen jeg skal på måtte det to stikk til, ett i hver arm. Torill var heldigvis både snill og flink så ingen fare med å få vaksiner her i gården.

Vaksinasjon ved Helsehuset Kristiansund
4 kommentarer
    1. Å så deilig. Dette fortjener du, du har gjort alt du kan i ABIP saken. Kos deg i varmen og send gjerne en liten tanke til oss her i vind og regn. Riktig god tur når du reiser. 🌞🌞🌞🤗

      1. Takk, skal bli veldig godt med en avveksling ja. Skal tenke på dere her i nord og lover å komme med fine bilder på bloggen og noen oppdateringer på instagram. Så bare å følge med, så skal e præve å ta med meg sola hjem.😊

    2. Høres deilig ut 😀 regner med at det ligger litt frem i tid siden du tok vaksiner i dag😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg