Stadionrock- og listepopkveld!

Det er lørdag og en skikkelig drittværsdag ut og egentlig sånn sett personlig også. Dagen i dag har gått med til så å si ingen ting annet enn å slappe av, prøvd å ikke sove på dagtid etter råd fra lege og ellers bare prøvd å fått dagen til å gå.

Slike dager som dette bruker jeg egentlig kun på meg selv og prøver å lade batteriene så godt jeg overhodet kan. Derfor passer det perfekt med Stjernekamp og Skal vi Danse på tv i kveld.

Rart å si det nok en gang egentlig. Jeg har aldri vært noe så stor fan av Sandra Lyng, men alle opptredenene ho har hatt i Stjernekamp, hennes ny singel Det blir bra igjen og hennes forkjempelse for at alle skal ha det bra både fysisk og psykisk har gjort at jeg har fått en helt ny respekt for ho. Jeg synes hun har synger strålende på hver eneste lørdagskveld og jeg gleder meg til å høre henne synge listepop og stadionrock i kveld.

Sist lørdag sang hun et musikalnummer fra Disney, Beauty and the Beast. En sang som forteller så mye om at du ikke bare skal fokusere på det ytre men at det faktisk er det indre som teller. Noen vi alle burde fokusere mere på.

Musikalnummer fra Disney, Beauty and the Beast.

Hun strålte også når hun sang Storband med sangen (You Make me Feel Like) a Natural Woman av Aretha Franklin.

Storband med sangen (You Make me Feel Like) a Natural Woman.

Så i kveld gleder jeg meg til å se lille søte Sandra Lyng ta på seg styrken til å synge You Shook Me All Night Long av AC/DC.

Pluss Tina Turner og Kygo med kygo,

La oss stemme nummer 2 i kveld også og passe på at vi får med oss Sandra Land videre i kampen. 🙂

Pluss så må vi ikke glemme å stemme på Michael Andressen med Showdans i kveld på Tv og Skal vi Danse. 🙂

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg har alltid likt Sandra Lyng, og hun har vokst gjennom “Stjernekamp”. Tror hun kan vinne i år. Blir spennende å se. Likte også godt han Vegard som gikk ut i går. Han var også en av favorittene mine 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Jeg har i likhet med deg ikke fulgt Sandra i tiden mellom Idol og Stjernekamp, men har også latt meg imponere over det hun viste i Stjernekamp. Så mye at jeg har har begynt å følge henne på Instagram og Tik Tok, og så har jeg funnet ut at jeg liker musikken hennes, når jeg bare ga den en real sjanse. Her er min “best of” med Sandra Lyng på Spotify: https://open.spotify.com/playlist/3jDgIqmUn74cgBAsm1TNUC?si=Hn4FULPJQQS0sFDbFuHtHQ

      Jeg har nå også sett mye av det andre hun har gjort i årenes løp – bl.a. 71° nord – Norges tøffeste kjendis sesong 8: https://www.discoveryplus.no/programmer/71-nord-norges-tffeste-kjendis Det kan anbefales. Man skulle kanskje ikke trodd det, men hun er beinhard – både mentalt og fysisk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg