Stand Up julespesial 2020 med Adam Schjølberg

Reklame | Tikkio.no

Fikk en mail I dag med noen tilbud på show frem mot jul.

Jag er vel ikke den som unner meg mest slikt, men det er noe koselig meg det også. Vi hadde det jo så koselig sist når vi var på Kulturfabrikken her i byen og så ut å spise etterpå.

Show med denne mannen må bare bli digg.

Så nå som det ser ut som en av mine store favoritter Adam Schjølberg kommer til byen sammen med Thomas Leikvoll, Ole Soo og Ronny Torsteinsen så må jeg si det frister på ny. Showet skjer den 11 desember og så langt jeg kan se ser det ut som om jeg faktisk har fri for en gangs skyld når det skjer noe.

Det er ett eller annet med denne mannen som bare gjør at en blir glad av energien hans.

Som regel har jeg jo bestandig arbeidshelg hver gang det skjer noe på helg, men dette med Adam har jeg virkelig lyst å få med meg. Så etter snakk med kjærest blir det minst oss to pluss kanskje noen venner. Det blir nok en trivelig kveld.

Synes det er digg at han gidder å ta turen til lille Kristiansund.

Vi ser for oss en herlig middag på Kranaskjæret først før vi skal leg og kose oss masse på show.

Har aldri sett Adam live, men jeg tviler på at han skuffer. Jeg storkoser meg jo når jeg ser på han på tv og elsker instagramen hans. Så dette må jo bare bli bra. 🙂

Billetter kan dere kjøpe HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg