Stille før stormen?

Er det bare stille før stormen kommer eller hva?

Lexie og Snoopy var ute å utforsket Klubba.
Disse to bare elsker å få springe fritt rundt.

Endelig er snøen smeltet og hundene storkoser seg på tur ut i det fri. I går tok vi turen ned til Klubba ett av byens mange Stikk Ut turer. På selve stien var det mye folk, men etter hvert kunne de få springe uten bånd. Altså for en glede og giver de har når de får dette, uttrykket dere er rett og slett med på å gjøre dagen min bedre. Nå skal det sies at den alt var ganske så bra, snøen er jo bort. Få ting som passer bedre for ei som regel rett hater snø.

Men det gikk ikke lenge før vinden begynte å ta tak og du såg det skummet ute på havet. Så spørsmålet er om ikke noen en vårstorm er på vei?

Bølgene blå.
Bølgene blir kraftigere og kraftigere.
Her snakker vi naturkrefter i min lille by.

Selv krysser jeg bare fingre og håper denne stormen som nærmer seg ikke bringer mere snø. Men heller lar oss se frem mot flotte finværsdager med masse sol. For sant sies er solen noen jeg savner, merker godt på kroppen at korona har hindre meg (og alle andre) i å reise.

Men selv med større smittetall nok en gang, så må en nyte slike stunder som dette i den frie naturen.

Ha en super lørdagskveld alle og en hver.

 

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg