Stor takk til den beste hundepasser som finnes.

Mye en kan være takknemlig for i denne verden og en ting jeg setter veldig pris på er Hanne. Hun er en av de beste hundepasseren du kan finne på denne jord. Jeg vet nesten ikke hvem som er mest glad i hvem, for hundene mine elsker henne og reagerer bare de hører stemmen hennes over en snap. 🙂

Jeg kommer aldri i mitt liv til å ta slike mennesker forgjeves og betaling for passet sier seg selv. Men pris og slikt er det hun som får bestemme selv. Så lenge jeg vet Lexie og Snoopy har det bra er jeg fornøyd.

Så når hun spurte pent om jeg kunne bake en konfirmasjonskake til henne ferje helg som betaling kunne jeg ikke annet en å si ja.

Jeg fikk fritt spillerom til å lage hva enn jeg ville og valget havnet på denne krasjonen.

En konfirmasjonskaker laget etter beste evne.

Kaken består av Monica sin Kvikk Lunsj kakebunn. Det var en fantastisk bunn å jobbe med, de ble både høye og ikke for kompakte.

Fyllet består av også enn oppskrift lånt av Monica, nemlig hennes bringebærmousse. Noe så syrlig og godt skal du lete lenge etter.

Ostesmørkremen laget jeg etter oppskrift fra Tine https://www.tine.no/oppskrifter/desserter/sote-snacks-og-godteri/smørkrem

Denne kremen var enkel og jobbe med og dekorasjonen ble ikke så aller værst om jeg skal si det selv. Synes nesten kaken ente opp med å se ut som en skog ovenfra. Kremen består opprinnelig av meierismør, melis, vaniljestang og philadelphia ost, men jeg smeltet en plate med sjokolade og hadde oppi også. Sammen med bringebærmoussen ble dette en nydelig kombinasjon, pluss at jeg dynket hver bunn skikkelig. For det finnes vel ikke noe verre enn en tørr kjedelig kake.

Skogen sett fra fugleperspektiv.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg