Store planer, dårlig med gjennomførelsen….

Noen dager altså….

Idag hadde jeg så mange planer oppi hodet mitt. Sto opp tidlig og hadde så mange ideer i hodet.

Skulle bare først starte dagen med å være med på ett optikkerbesøk. Har en gammel tante som begynner å se dårligere og hun trengte muligens nye briller. Våre antagelser stemte og hun ente opp med ny briller. Dette besøket tok kun en liten time og så var jeg hjemme igjen. Nå skulle ideene settes ut til liv, men nei da.

Istedenfor å gjøre hva jeg hadde tenkt ente jeg opp med å se på gamle bilder og drømme meg tilbake til feriedager.

Står bare å drømmer om slike dager.

Noe så dumt egentlig! Gøy å drømme selvfølgelig og ikkje minst se med tilbakeblikk på gamle bilder. Men det blir jo ekstremt lite gjort ut av det. Så så så langt i dag har jeg kun kjørt til optikeren, ryddet bitte litt og laget middag. Ellers så er de store planene blitt dårlig gjennomført.

Planen er å få ryddet ut av to rom, her skal det males og ordnes koselig etterhvert. Men jeg startet altså ikke på det allikevel.

Her skal det bli tv stue og gjesterom.

Planen er her å orden en ekstra liten stue som jeg eller kjærest kan trekke oss tilbake på om den ene eller andre har besøk. Er jo ikke bestandig en har lyst å høre på guttesnakk eller jentesnakk når den ene har besøk. Ideen er også å få orden boden skikkelig også slik at vi får utnyttet plassen best mulig. Så langt står det bare ting her og der der inne.

Skal forhåpenligsvis bli bedre plass her.
Også er planen å male her, slik at det blir litt finere.

Ønsket for dagen var også å få ferdig syskrinet mitt, men lakkeringen tar lengre tid enn hva jeg først trodde. Så har fått på tre lag så langt på ene siden igjennom to dager.

Går sakte men sikkert fremover på syskrinet.

Akkurat hvorfor dagen i dag har blitt sånn finnes det ingen enkelt svar på. Startet egentlig alt i går kveld når energien bare sakte men sikkert forsvant ut av kroppen. Selv om jeg også tror at ett et legebesøk jeg har neste uke kan være årsaken. Dette besøket grur jeg meg skikkelig til selv om jeg vet at det er nødvendig. Men jeg får bare krysse fingrene for at alt går bra!

Ellers i kveld tror jeg jeg fortsetter med å gjøre ingen ting. Tror rett og slett jeg fortsetter med daffedagen videre men kvelden på sofaen og kanskje litt strikking.

Noen dager blir bare ikke slik en har tenkt!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg