#8 – Bali – Strandet på Bali!

Vel så sitter jeg her nok en dag da på vakre Bali. Skulle så gjerne nå kunne skrevet at jeg sitter ved bassenget, nyter solen og en paraplydrink. Men nei ikke idag. Idag sitter jeg på verandaen siden jeg ble tatovert i går. Orker ikke sitte ute i solen på grunn av det og uansett får jeg jo ikke badet.

Ny tatovering.

Idag våknet vi til melding fra KLM om at vårt fly var kansellert og vi fikk ingen ny avreisetid. Vi har sendt melding til KLM, UD og TUI, dette gjorde vi med en gang. Så nå får vi ikke gjort noe mere dessverre, vi må bare fortsette å leve så godt som mulig her nede og ta en dag av gangen. Ikke så mye annet å gjøre.

Så mens han Odd Arild nå er nede og koser seg litt i vannet sitter jeg altså bare her i skyggen. En Coca Cola Zero og en Snickers mens jeg prøver å bruke dagen til noe fornuftig som å oppdatere blogg og Instagram. Heldig er jeg også som høre at fra bassengkanten blir favorittbandet spilt på fullguffe, Bon Jovi for alle pengene. 🙂

Litt jobbing når alt annet er satt på vent.

En må jo bare prøve å få det beste ut av dagen ikke sant og se positivt på livet?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg