Strandlivet

Sommer lar fortsatt litt vente på seg dessverre men i går fikk jeg i hvert fall en etterlengtet dag på stranden med ei venninne. Vi fant oss ei strand som var så skjermet for folk at vi fikk være helt i fred og hundene kunne nyte livet ved å springe fritt på svabergene. Sånn dager som dette er virkelig balsam for sjelen og de få dagen om sommeren når jeg har muligheten til å oppleve de så nyter jeg de til det fulle. Denne plassen som venninna mi viste meg var så øde at jeg nesten ikke har lyst å si hvor den er, men den er også ikke den enkleste å komme til så derfor er det ikke så farlig å si navnet. 😉 Hafskjæret er virkelig en pærle og den bør oppleves minst en gang, men samtidig så håper jeg den forblir en liten gjemt perle slik av den kan nytes i stillhet sammen med en god venn eller to eller en kjærest. Tar du med kjæresten kan plassen sies å være ganske så romantisk visst en gjør litt ut av det.

Hundene koste seg også masse der og som sagt fikk de springe fritt. Det var ikke noe dyreliv de forsyrret og de kunne bare lukte seg rundt og leke nede i fjæra, Lexie kosa seg også masse med de skjellen som vi begge kastet bortover svabergene. Eneste gangen vi faktisk hadde de i bånd var når det fløy to ørner rett over hodet på oss og jeg var redd de skulle stupe ned mot en eller begge boffene, men heldigvis fløy de fort forbi.

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg