Tise, skatter å finne.

Reklame | Tise & egen reklame.

God søndag alle sammen. Eneste fridagen min på en stund så tenkte bare å komme med et lite innlegg.

Jeg har hørt og lest om dette stedet lenge, men aldri satt meg inn i det. Men nå har jeg forsiktig startet og har lagt ut min første genser for salg her.

Slik som bildet viser her ser profilen min ut på Tise. Dere kan laste ned appen i Google Store.

Tise profilen min.

Her finner dere alt mulig rart fra klær til stor og små, pluss smykker og mye mye mer.

Meg selv vil også komme med mere til salgs etterhvert. Så langr har jeg kun strikket på bestilling eller som gaver, derfor er jeg spent på hvordan dette vil gå.

Håper du tar en titt og følger med, kanskke dukker det opp noe som frister akkurat deg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg