Tøffe eller skumle?

Mere rydding og de utroligste ting dukker opp. Slik som disse legofigurene.

Turkis – blå legofigur.

Vet ikke heilt selv de kan gå i kategorien skumle, snille eller tøffe? Men jeg bil tror det er noen unger der ute som kan kose seg glugg med disse.

Grønn slangelignende monster.

Siden jeg ikke selv har barn og heller ingen store ønsker om barn har jeg lagt de ut for salg. Jeg har lagt de ut for salg på flere sider for å se om noen ønsker de.

Hvitt og rødt monster.

Men jeg har kun lagt de ut som legofigurer da jeg rett og slett ikke vet navnet på de. For alt jeg vet er de figurer fra en film eller flere.

Gult mønster.

Vet du eller har du barn som vet navnet på disse figurene?

Om så, legg gjerne igjen en kommentar på navnet og hvor de eventuelt er i fra.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg