Tøffest med motorsag eller vanlig sag?

I alle år Farmen og Farmen Kjendis har rullet over på tven vår har jeg tenkt hvor tøft dette hadde vært å være med. Men så slår jeg det fort fra meg for det ville aldri funket så lenge det foregår med kamera. Litt av en problemstilling ikke sant? Uansett tror jeg mange tenker likens som meg. For tenke seg til å kunne lære alt di får være med på der, selv om det ikke er noe som skal vare evig.

Men en ting som i mange sesonger har til dels irritert meg er hvordan di kategoriserer jobb for mann og kvinne! Helt ærlig fins det så mye en mann kan gjøre som en kvinne ikke kan? I alle fall ikke være delaktig med?

I mitt hode er det ett stort NEI!

Siden samboeren og jeg har fått lov av kommunen til å hugge ned trær har vi stått på. Selvfølgelig går det fortere når en er flere om det og spesielt om di har en motorsag.

Men er man tøffest med motorsag eller vanlig sag?

Nå skal det sies at jeg har turt mer og mer å ta tak i motorsaga, men jeg har også blitt utrolig dyktig med vanlig sag. Selv skryt ja, men med en helt enkel sag fra Biltema har jeg fått gjort så mye foran huset til en gammel tante. Hele gårdsplassen har virkelig åpnet seg opp, ikke bare har det blitt åpent men også så mye lysere. Noe som igjen har gjort det enklere å kjøre bil der og rygge seg ned til garasjen.

Så for å gjøre litt mer selvskryt her, så er jeg dritstolt over hva jeg og min håndsag har fått til.

Starten før jeg i det hel tatt tok fatt.
En start.
Sakte men sikkert.
Det endelige resultatet så langt.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg