Tunga Villmarksleier på Tustna

Om jeg har blitt hekta, vel det kan kanskje diskuteres. Men en ting jeg har brukt tiden borte fra bloggen på er å komme tilbake til meg selv, den blid jenta som smilte for ho hadde det fint og ikke bare for å late som at alt er greit. Derfor har det blitt noen Stikk Ut turer denne sommeren så langt.

Jeg har kun tatt bilder og delt litt om det på instagram, men tenkte jeg kunne skrive litt om turen til andre som lurte på di også. Så her kommer min opplevelse av Tunga Villmarksleier på Tustna i Aure kommune.

Nydelig blått vann når vi kom frem.

Turen er merket som grønn og mestår av 3,08 km og 34 høydemeter.

Turen er en lett tur for folk flest, men du kommer deg ikke frem med hverken barnevogn eller rullestol. På starten av turen går du på en gjengrodd traktorvei før du havner i en sti. Det er en tydelig og grei merket sti hele veien, så selv om du ikke er kjent tror jeg du vil finne frem lett. Dette er en utmerket plass om du vil ta med deg hengekøye og overnatte en natt eller to.

Lexie og Snoopy har vært det beste turfølge en kunne ønske seg.

Som vanlig har boffene Lexie og Snoopy holdt meg med selskap på hver eneste tur. Jeg har gått en del turer kun med disse to, men det har også vært turer med selskap fra andre. Slik som på denne hvor også kjæresten ble med.

Kjærest ble også med på denne turen.

Han er ikke den som ser på slike turer som det artigste, men siden vi var på beach buggy tur med Honky Tonk på Tustna var han ikke så vond å få med seg. 🙂

2 kommentarer
    1. Kjempefine og nydelige bilder du har tatt 😊

      Har vært på Tusna en gang. Det var i 2007 sammen koret. Koret vårt hadde besøk av et mannskor fra Sardinia, og vi stoppet innom vertshuset på Tusna hvor en tidligere sanger i koret vårt jobbet. Der fikk vi kjempegod middag.

      Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg