Uken som gikk

AKKURAT NÅ:

  • Sitter å prøver å få ned litt oppskrifter både på baking og strikking. Så skal jeg prøve å få utnyttet helgen til det fulle om været samarbeider.

UKENS TANKE:

  • Den tror jeg er som hos så mange andre. VI alle er lei en pandemi som herjer, nye tiltak til en hver tid, regler som forandrer seg og til tider varier fra plass til plass. Jeg drømmer om en dag hvor en igjen kan planlegge lengre frem i tid og endelig kan sette foten utenfor våre egne landegrenser.

UKENS FAVORITTPLAGG:

  • Ganske enkelt å svare på, det blir min favoritt som har vært ikke bare denne uken med mange. Nemlig jakken fra Sophie Elise Og Skappel kolleksjonen. Garnpakke finner dere HER.

    Jakke fra Skappel og Sophie Elise sin kolleksjon.

UKENS TIPS:

  • Det må bli Absentia på ViaPlay. Et skikkelig krimdrama om en FBI agent som har opplevde noe av veldig alvorlig. Hun forsvinner fra jorden overflate og dukker opp igjen etter 6 år. Her er det spenning fra starten. Jeg er kommet på slutten av sesong en og det er to sesonger til.

UKENS CRAVING:

  • Popcorn med smak av lakris. Utrolig godt, kom over det hos Kitchn.no

UKENS HØYDEPUNKT:

  • Lite som skjer egentlig, så det må vel bli at jeg endelig har fått ett av gavekortene jeg vant etter designer konkurransen jeg deltok i og kom på førsteplass.

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

  • Håret mitt som nekter å vokse og brekker av så utrolig lett. Heldigvis har jeg en god frisør som hjelper meg.

UKENS ØNSKELISTE:

  • Har egentlig ingen ønsker, er jo stengt ned overalt så lite å ønske seg takket være Convid-19.

UKENS MATRETT:

  • Må bli enten kyllingrulladen jeg lagde her om dagen eller rett å sett sushi hos Sushi Bar.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER:

  • Gjøre ferdig noen prosjekter jeg har på pinnene, få skrevet ned noen oppskrifter og få printet ut at jeg trenger av papir for å ta en sak videre. (Forteller mer om det når jeg kan).

UKENS FAVORITT-BILDE:

  • Ikke enkelt og iallfall ikke om jeg skal velge av meg selv. Men det må kanskje bli dette.

    Nydelig plass jeg får lov til å bruke på Blomneset.

Instagram HER – Facebook HER – SnapChat Unjem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg