Vaklende grunn!

Det snør det snør tiddelig bom, det er det det gjør tiddelig bom!

Sånn har det vært å våknet opp eller når jeg har dratt hjem fra nattevakt i det siste. Kjenner det virkelig begynner å bli på det siste nå at jeg orker dette. Jeg har virkelig behov for varmere og lysere dager. Lyst til å kunne gå på turer uten å bekymre meg for føret under føttene og lyst å bli enda stødigere på SUP i år.

For når vi snakker om padlebrett! Er det mange som mestrer arten med en gang eller er det flest som er som meg – på vaklende grunn!

Meg mot elementet.

Jeg i alle fall ikke den stødigste når det kommer til å stå på brettet, men jeg liker å teste grenser og ønsker jo å bli en stødig frøken som glatt klarer å stå lenge.

Vaklende grunn!

For hvor lekende lett ser det ikke ut når alle andre gjør det? Å i det jeg legger brettet på havet og skal til å komme meg oppe, tenker jeg at dette må jo jeg kunne bli flink til.

Evig optimist før en begynner.

Jeg mestret det jo til slutt i fjor og klarte til og med å løfte åra over hodet. Snakk om følelsen av mestring. Så om dette varer og fungerer like godt i år veit jeg ikke. For sannheten er at kroppen har sviktet litt dette året. Anklene blir stivere og stivere, balanse er ikke hva den en gang var, selv med fysioterapi. Jeg håper dette skal bedre seg etterhvert nå i måneden fremover slik at jeg nok en gang kan løfte åra over hodet og kjenne på samme gleden.

Kom seirende ut av det.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg