Varme myke hender på kroppen

Få ting i verden er vel bedre enn når en setter av en liten pause i hverdagen til en selv. Men er du som meg, blir det ikke for mange slike timer eller dager.

Til jul i fjor fikk jeg en julegave av Snoopy som skulle la meg få nyt en slik stund. I det jeg åpnet konvolutt lyste det stort og fin Spa Bar på arket og bak sto det at jeg hadde en time med fantastisk rygg og nakke massasje.

Julegave fra Snoopy 2019.

Hvor fint høres ikke det ut?

Spa Bar Kristiansund

Men så kom jo korona og timen måtte vente. Spa tilbudet har jo stengt ned på grunn av kontakt mellom mennesker. Så kom dagen hvor forbudet er opphevet og selv om vi nå må betale ett ekstra gebyr for smittevern på 50 kroner er det verdt det. Heldigvis så gjelder gavekortene fra Spa Bar i ett år og derfor har jeg helt til jul på å bruke de opp. 🙂

Nå har jo opphevet vart en stund, før først nå har jeg hatt muligheten til å nyte denne herlige timen. 🙂

Smittevern ved Spa Bar er som følger;
Hold avstand, ha på skotøy og så betale ett ekstra gebyr på 50 kroner for å nyte en time.

Det er jo bare så deilig med en time for meg selv til nytelse. Varme behagelige med velduftende lukt av lavendel som knar og stryker på kroppen. Vel, for meg var det nesten like vondt som godt, rett og slett godtvondt siden jeg har så stiv nakke, skuldre og rygg. Men gud bedre hvor godt det er og hvor mye det hjelper. Så selv om jeg har en time til med nytelse foran meg, skal jeg vente litt til før jeg bestiller.

Men en ting jeg kan si med sikkerhet er at også neste time som jeg også har gavekort på, denne fra Lexie. Den skal også bestilles hos Carina, for slik som hun fikk til å kna opp min stive rygg er rett og slett ubeskrivelig.

Rommen hos Spa Bar er også varme og koselige. Så her er det bare å slappe av.
Carina har vasket over benken før du kommer, lagt på nye laken og ny ansiktsbeskyttelse pluss så er det tent røkelse og satt på behagelig musikk.

Så om du har muligheten, anbefaler jeg deg virkelig til å ta en time her. Nyt den, slapp helt av og ta i mot all den deilige behandlingen du kan få. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg