Venner for livet

Hva beskriver egentlig en god venninne. For meg er det en venn som er der for deg når som helst, stiller opp i tykt og tynt. Ønsker å gi deg en klem nå når du er trist og heller gir deg en klem og trøstende ord på avstand nå i disse pandemi tider.

Alt dette kan beskrive Monica for meg. Vi har vært venner under ett år, men det føles ut som vi har kjent hverandre i årevis. Det er få venner jeg har åpnet meg så fort opp til eller sluppet inn på meg så fort og ho selv sier det samme. Hundene våres er jo også blitt bestevenner og en søskenflokk, så som sakt har vi funnet ut av så lenge hundene lever kan vi allefall ikke bli uvenner. 🙂

Venner du ikke kan leve uten.

Grunnen til at jeg skriver dette er noe jeg kom over i går og disse beskrivende ordene beskriver Monica på kornet.

Monica er født i jomfruen og mennesker født her er tålmodige, hensynsfulle og gjennomtenkte. Men de har også en rampete og morsom side. Mens de har en sterk arbeidsetikk og har en tendens til å foretrekke at livet deres er ordnet og produktive. Vet de også hvordan de skal løse seg opp og nyte sin naturlige spontanitet og nysgjerrighet.

De er stolte av å være pålitelige, så når du legger planer med en jomfru vet du hun kommer i tide. Noen ganger kan de til og med være altfor hjelpsomme og opptatt av å hjelpe andre uten å selv å ta i mot hjelp. Men dette er kun fordi de vilt ting skal fungere så perfekt som mulig.

De er smarte og ryddige, så du kan lene deg på dem når du trenger hjelp med logistikk eller hva en det måtte være.

Jeg vet jeg altid kan stole på henne, ho har en naturlig eleganse og visdom. Ho er en god lytter og prøver å være rimelig og rettferdig i alle forhold være seg familie eller venner. Ho prøver bestandig å gjøre det rette, ho har mye samlet kunnskap og erfaring som ho gjerne deler med andre uten å presse seg på.

Monica som er født i september ønsker å fortelle sannheten og har ærlighet og integritet i omgangsformen sin.

Så hvor heldig er jeg jeg som har fått henne inn i mitt liv. Glad i det Monica og gleder meg til mange gode år med masse turer, gode samtaler og masse latter sammen. 🙂

2 kommentarer
    1. En god venninne for meg er en venninne som som respekterer meg for den jeg er, respekterer mine meninger, er 100% ærlig, være der i sorger og gleder. I et vennskap skal det være gjensidig respekt ovenfor hverandre.

      Jeg selv setter kjempestor pris på mine gode venner, og vi er der for hverandre 100% hvis det er noe.

      Forstår at Monica er en trofast og god venn ja <3 🙂 Der har du en tillitsfull og god venn <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg