Ventet for ingen ting i dag….

Jeg hadde virkelig håpet at dere kunne fått lese artikkelen som skulle komme i dag, men den ser dessverre ut til å vente litt på seg. Jeg har spurt journalisten og slik jeg forstår det på henne nå er det forbrukerrådet som mangler en uttalelse før den blir publisert. Så jeg håper dere bære over med meg og oss, for det vil komme mer og jeg håper nå virkelig å kunne dele det med dere i morra.

Eneste jeg kan si er at jeg er lettet over at det er forbrukerrådet som det står på og at det ikke er Anne Brith eller advokat som setter stopper for det. Jeg er også veldig spent på hvor stor artikkel blir og hvor mye som kommer med.

Men uansett utfall så er jeg evig takknemlig for at det kommer mere frem og at vi ikke blir glemt oppi alt med corona viruset.

Uansett, selv om jeg har gått å ventet spent på denne artikkelen i dag kunne jeg ikke bruke all tid på den. Denne saken har alt kostet for mye krefter og jeg må bruke tiden til andre ting også. Visst ikke tror jeg jeg hadde klikket i vinkel over frustrasjon og kanskje litt sinne.

Derfor så har jeg brukt dagen på å planlegge helgen middager. Vi har nemlig startet grillsesongen for fult.

I dag prøvde vi oss på hel indrefilet av okse som var marinert i svart hvitløk. Vi grillet den ved hjelp av steketermometer og den ble helt perfekt på 60 grader. Den fikk også ligge å hvile i ca ett kvarter for at ikke alle saftene skulle renne ut når jeg skjærte i den. Må si jeg har en flink kar når det kommer til grilling.

Bruning av alle sider.
Perfekt grad på 60 grader ved hjelp av steketermometer.
Kjøttet ble bare perfekt for å si det selv og samtidig skryte litt av karen min. 🙂

Eller så har jeg satt en stor brøddeig som skal bli til både hamburgerbrød og pølsebrød. Vi skal nemlig på hjemgården i morgen å jobbe litt. Derfor ble vi enige om å grille etterpå sammen med søsteren og svogeren.

Så nå satser jeg på like fint vær i morra som i går og i fjor på denne tiden. For vi hadde virkelig mange fine dager med grilling i fjor.

Men nå etter en lang dag tenker jeg å sette på en film før jeg snart hopper i køya. Så vi snakkes. 🙂

2 kommentarer
    1. Nam, nam :p Ser kjempegodt ut. Hos oss har vi ikke kommet så langt slik at vi har begynt å grille. Det er for kaldt!

      Håper du deler artikkelen på bloggen din, for det dere har opplevd må komme ut i media slik at flere blir oppmerksom på dette.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ikkje den beste varmen her heller, men vi gjøre det beste ut av det.
        Selvfølgelig deler jeg, deler forløpende så snart e vet noe.
        Ønsker at det kommer ut og jo flere som deler jo bedre er det.
        Kos deg resten av lørdagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg