When life gives you lemons, make lemonade

Dette bildet sier vel mer en 1000 ord akkurat nå, men samtidig er dette det rette og si akkurat nå.

I det siste føler jeg at jeg har vært meget flink til å skrive på bloggen hver dag og opp til flere ganger om dagen, men etter dagen i går føler jeg meg bare helt tom.

For dere som leser dette er det ikke greit å skjønne hva jeg mener siden jeg ikke skriver hva det gjelder. Men akkurat dette kan jeg ikke skrive ned ei heller vet jeg hvordan jeg skal sette ord på hva jeg går i gjennom nå i følelsesregisteret!

Det eneste jeg kommer på er ordtaket over og kraften i orden fra tatoveringen min – What doesn’t kill you makes you stronger – selv om jeg innimellom lurer på hvor sterk en faktisk kan bli?

Vel det var vel det jeg hadde og si akkurat nå, resten av helgen blir til å komme til hektene og få meg ennå noen flere timer med søvn og komme igjennom denne arbeidshelgen. Men jeg lover å komme tilbake på bloggen om en dag eller to.

Ha en fortsatt fin helg alle sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg